هدف از طراحي و اجراي سيستم هاي نگهداري و تعمير برنامه ريزي شده ، مديريت دانش است

مدیر عامل شركت توزيع برق مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: مديريت استراتژيك نگهداري و تعمير هنر و علم برنامه ريزي ، اجرا ، اندازه گيري اثربخشي ، ارزيابي و بازنگري برنامه هاي نگهداري و تعمير است كه سازمان را قادر مي سازد به اهداف بلند مدت مديريت بر دارايي هاي فيزيكي خود دست يابد.

جعفری هدف از طراحي و اجراي پستهاي نگهداري و تعمير برنامه ريزي شده را نه تنها كم كردن توقفات ناگهاني دستگاهها و تجهيزات ، بلكه براي رسیدن به هدف والاتر مديريت دانش بیان کرد.

وی به انتظارات رو به رشد از امور نگهداري و تعمير در دوره هاي زماني مختلف اشاره کردو افزود: اجراي استراتژي هاي پيش بينانه ، هوشمند ، قابليت اطمينان محور و بهره ور فراگير را به منظور حصول ايمني بيشتر ، تعمير اصلاحي ، افزايش آمادگي كار ، افزايش عمر مفيد و كاهش هزينه ها را از جمله انتظارات نگهداري و تعمير است .

مدیر عامل شركت توزيع برق مازندران فرآيند تجزيه و تحليل نگهداري و تعميرات را بررسي و هدف از واگذاري اين وظايف به بهره بردار را صرف وقت پرسنل تعميرات در كارهاي تخصصي كه از جمله يافتن دلیل ريشه اي خرابي ها ، تحليل وضعيت دستگاهها وزير سيستم هاي آنها دانست . /ب

برچسب ها: مدیریت ، طراحی ، سیستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.