سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد گفت: در یک سال گذشته بیش از 51 میلیارد ریال کمک مردمی در این شهرستان جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران آیت‌الله اکبری اظهار کرد: در یک سال گذشته بیش از 51 میلیارد ریال کمک مردمی در این شهرستان جمع‌آوری شد.

وی افزود: این کمک‌ها به‌صورت کمک‌های کالایی و صدقات بوده است که بین نیازمندان توزیع شد.

اکبری با اشاره به جایگاه نیکوکاری در جامعه، گفت: سرمایه اجتماعی کمیته امداد مردم و اعتماد آنهاست و امیدواریم با برنامه‌هایی که در سال آینده در مورد بحث مراکز، اشتغال و مسکن داریم تعداد خیرین و اعتماد آنها را بیشتر کنیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در راستای برطرف کردن محرومیت و فقر در استان باید در راستای‌ توانمندسازی و نهادینه کردن فرهنگ نفاق و احسان نیز زیرساخت‎ها ایجاد شود تا بتوانیم بیش از پیش مسکن و مسائل معیشتی نیازمندان را برطرف کنیم.

وی به اهمیت جایگاه نیکوکاری و احسان در جامعه اشاره کرد و گفت: در ارزش، اعتبار و اهمیت احسان و نیکوکاری از نظر اجتماعی همین بس که پایه‌های استوار خانواده به عنوان کوچک‌ترین و بنیادی‌ترین حوزه اجتماعی و مصداق بر احسان نهاده شده است و اجتماع با احسان و نیکوکاری است که به استحکام و استقرار واقعی دست ‌می‌یابد.
برچسب ها: شهرکرد ، مردمی ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.