وکلای پاول کوین کرتیس، فردی که به اتهام ارسال نامه سمی به باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا و یک سناتور دستگیر شده بود خبرداده اند اتهامات علیه موکلشان پس گرفته شده و او از زندان آزاد شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  پاول کوین کرتیس که اهل می سی سی پی است متهم شده بود نامه هایی آلوده به سم کرچک را به آدرس رییس جمهوری آمریکا و یکی از سناتورهای جمهوری خواه از ایالت می سی سی پی فرستاده است.مقامات هنوز شرایطی را که منجر به آزادی پاول کرتیس شده است اعلام نکرده اند.
پیشتر بدون هیچ توضیحی جلسه مقدماتی دادگاه آقای کرتیس لغو شده بود.آزمایشگاه اف بی آی نامه های ارسال شده را آلوده به سم کرچک تشخیص داده بود.
نامه ها تاریخ هشتم آوریل را برخود داشتند و مهر پستی ممفیس را به عنوان مبدا برخود داشتند.
یکی از ماموران اف بی آی پلیس فدرال آمریکا در دادگاه شهادت داده است مامورانی که روز دوشنبه محل زندگی کرتیس را جستجو کردند ردی از سم کرچک یا مواد دیگری که مربوط به این سم باشد پیدا نکردند.به گفته این مامور اف بی آی جستجو در حافظه کامپیوتر آقای کرتیس نیز هیچ گواهی به دست نیامده که نشان بدهد او در اینترنت به دنبال طرز ساخت سم کرچک گشته است.
به گزارش کلاریون لجر روزنامه محلی می سی سی پی وکیل مدافع آقای کرتیس از دادگاه خواسته بود اتهامات علیه او پس گرفته شود.
 کرتیس هفته گذشته در شهر کورینت می سی سی پی در منزلش دستگیر شد و رسما به ارسال نامه سمی به سناتور راجر ویکر و باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا متهم شد.
براساس مدارکی که اف بی آی در اختیار دادگاه گذاشته در این نامه آمده بود: "دست کم حالا دیگر به من توجه می کنید، اگرچه به قیمت مرگ کسی تمام شود. تماشای یک اشتباه و فاش نکردن آن یعنی شریک خاموش اشتباه و دلیل ادامه آن باشی."در پای نامه به جای امضا آمده بود: "من کی سی هستم و این پیام را تایید می کنم."سم کرچک از دانه های روغنی کرچک گرفته می شود و هزار برابر سمی تر از سیانور است.استنشاق، بلع یا تزریق این سم کشنده است اگرچه امکان نجات از آن نیز وجود دارد.








برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، نامه ، سمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار