مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی گفت:‌ هفته آینده نشستی با چند تن از نامزدهای ریاست جمهوری خواهیم داشت.

ابوالقاسم رئوفیان مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه‌ 3 اردیبهشت‌ماه) جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: در این جلسه درباره شوراها و فهرست و اسامی که از ناحیه احزاب و اعضای جبهه رسیده بود بحث و بررسی شد که حدود 60 نفر تا به امروز مشخص شدند.  
 
وی ادامه داد: قرار شد کمیته بررسی لیست‌ها، در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام داده و بعد از افراد دعوت کنیم تا مذاکراتی با آنها انجام دهیم و نتایج آن به شورای عالی جبهه منعکس شود.  
 
مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی اظهار داشت: بعد از بررسی لیست‌ها و تصویب در شورای عالی جبهه آنها را به ستاد انتخابات برای اجرا موکول خواهیم کرد.  
 
رئوفیان با تاکید بر اهمیت شوراها گفت: شوراها یک امر تخصصی بوده و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر اجتماعی است و ارائه خدمات شهری و رسیدگی به مشکلات شهر و روستا از جمله وظایف آنها است.  
 
وی تصریح کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا فهرست‌هایی که مشترکات زیادی با دیگر گروه‌های اصولگرایی دارند ارائه دهیم در این راستا گروه‌های مطرح به ما فهرست‌هایی ارائه خواهند داد و قرار است رایزنی‌هایی با آنها صورت گیرد.
 
رئوفیان گفت: هم آنان از جبهه ایستادگی دعوت کردند و هم ما از آنها برای رسیدن به فهرست مشترک دعوت خواهیم کرد تا در نشست هم‌اندیشی به مشترکاتی برسیم.  
 
مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ادامه داد: در راستای جلسات هم‌اندیشی راهبردی هفته آینده قرار است جلسه‌ای تشکیل که یک یا دو نفر از نامزدهای ریاست جمهوری در این جلسه حضور خواهند یافت.  
 
وی تصریح کرد: در جلسات با نامزدهای ریاست جمهوری مسائلی را که اولویت جبهه ایستادگی برای دولت یازدهم است بررسی خواهد شد تا پس از ارزیابی نفر دوم و سوم مورد حمایت این جبهه انتخاب شود.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: رئوفیان ، نامزد ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار