ریچارد کوچی هرناندز، يكي از مشهورترين عکاسان موبايلي دنيا روز چهارشنبه 4 ارديبهشت ، همزمان با نخستین روز از اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به صورت ويدئو كنفرانس سخنرانی مي كند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستادخبری اولین جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران»، نشست «عکاسی موبایلی و خیابانی» جشنواره به شیوه (ویدئو کنفرانس) و با سخنرانی ریچارد کوچی هرناندز در نخستین روز جشنواره برگزار می شود.
ریچارد کوچی هرناندز، روزنامه نگار چند رسانه ای و یک عکاس موبايلي است او برنده جايزه  Emmy     و تهیه کننده‌ی فیلم هاي چند رسانه ای نيز هست. ريچارد كوچي همچنين استادیاري رسانه‌های جدید در مدرسه عالی خبرنگاری در    دانشگاه بركلي را بر عهده دارد.
به اعتقاد، هرناندز با رعایت 10 نکته می توان با استفاده از دوربین های اسمارت فون ها یا دیگر تلفن های همراه بهترین عکس ها را به ثبت رساند.
در اين ويدئو كنفرانس هرناندز تجربيات خود از عكاسي موبايل و تكنيك هاي عكاسي خياباني را در اختيار علاقه مندان قرار مي دهد.
علاقه مندان می توانند ساعت 18 تا 19:30 چهارشنبه (4اردیبهشت) به پردیس سینمایی ملت به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش، مقابل بزرگراه کردستان مراجعه کنند. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.