نماينده سوال‌کننده از وزير دادگستري درباره چند نماينده دخيل در فساد مالي سه هزار ميلياردي گفت: پرونده دو نماينده دخيل در پرونده فساد 3 هزار ميليارد توماني همچنان مفتوح بوده و براي تعدادي از نمايندگان نيز قرار منع تعقيب صادر شده است.

بهرام بيرانوند نماينده مردم بروجرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به جلسه عصر امروز(سه‌شنبه 3 ارديبهشت‌ماه) کميسيون حقوقي و قضايي که با حضور وزير دادگستري تشکيل شده بود، اشاره کرد و گفت: مرتضي بختياري وزير دادگستري در راستاي پاسخ به سوال بنده و کريمي‌قدوسي در جلسه عصر امروز کميسيون حقوقي و قضايي شرکت کرده بود.

وي افزود: پرونده 4 نماينده مجلس مبني بر دخالت‌داشتن در تخلف بانکي 3 هزار ميليارد توماني موضوع سوال ما از وزير دادگستري بود که در اين جلسه بررسي شد.

نماينده بروجرد تصريح کرد: در اين جلسه وزير دادگستري توضيحاتي ارائه کرد ولي اين توضيحات ما را قانع نکرد.

وي همچنين تصريح کرد: کميسيون قضايي و حقوقي مجلس از بنده و آقاي کريمي‌قدوسي وقت گرفت تا وزير دادگستري موضوع را پيگيري و در يک جلسه ديگري توضيجاتي ارائه دهد.

بيرانوند گفت: جلسه بعدي اين نشست مشخص نيست.

نماينده سوال‌کننده از وزير دادگستري گفت: تا کنون پرونده دو نماينده دخيل در پرونده تخلف 3 هزار ميليارد توماني مفتوح بوده و براي تعدادي از نمايندگان نيز قرار منع تعقيب صادرشده است.

انتهاي‌پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار