سرمربي تيم ملي واليبال بانوان گفت: اسامی 30 نفر از بازیکنان والیبال بانوان را برای حضور در نخستین مرحله از اردوی تدارکاتی اعلام کرديم اما اين به معني فيکس بودن آنها در ترکيب اعزامي به ويتنام نيست.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اولین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال کشورمان با حضور بهترین های لیگ، مسابقات قهرمان کشوری رده سنی و برخی از بازیکنان ملی پوش رده سنی جوانان و نوجوانان دنبال می شود.

وی در خصوص دعوت از برخی بازیکنانی که در اردوی سال گذشته خط خورده بودند گفت: بازیکنانی مثل پوران زارع و یا زینب گیوه که سال گذشته همراه تیم ملی در مسابقات کاپ آسیا حضور نداشتند اما عملکرد خوبشان باعث شد تا امسال نام آنها را در این مرحله از اردوهای آماده سازی در لیست دعوت شدگان قراردهیم.

شعبانيان خاطر نشان کرد: قرار گرفتن نام بازیکنان در لیست مدعوین به اردوهای آماده سازی به معنای قطعیت حضور آن ها د ر ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به مسابقات جام ملتهای آسیا نیست، بلکه باید در طول اردوها نهایت توان خود را برای قدرت نمایی بکار گیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تعداد زیادی از بازیکنان را به تمرینات دعوت کرده اید؟ اظهار داشت: در نخستین مرحله اردو نام 30 نفر را به فدراسیون ارائه کردیم اما هفت نفر آنها به همراه تیم گیتی پسند اصفهان در مسابقات جام باشگاهای آسیا شرکت خواهند کرد و یکی دیگر از دلایل دعوت از 30بازیکن این است که وقتی تعداد شرکت کنندگان در تمرینات زیاد باشد رقابت میان آنها بیشتر می شود.

وی خاطر نشان کرد: سعی کردیم با دعوت از برخی بازیکنان که دارای قامت بیش از 190سانتی متر و کسانی که از نظر فیزیکی وضعیت ایده آلی دارند، شرایط تمرینی را ارتقا دهیم.
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در ادامه خاطرنشان کرد: پیشنهاد اعزام تیم ملی والیبال را به منظور برگزاری اردوهای تدارکاتی در کشورهای ترکیه و آذربایجان را به فدراسیون داده ام، امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که ما بتوانیم این اردوهای خارجی را برگزار کنیم.

گفتنی است؛ مسابقات والیبال بانوان جام باشگاههای آسیا شهریور ماه امسال در ویتنام برگزار می شود./زر
برچسب ها: توپ ، تور ، وی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار