مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از افتتاح مجتمع فرهنگی هنری بادرود نطنز و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی با بیان این مطلب گفت: سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه چهارم اردیبهشت همزمان با چهارمین دوره سفر هیات دولت به استان اصفهان به شهرستان آران و بیدگل سفر خواهد کرد. 
وی افزود: علاوه بر برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ملاقات مردمی با مردم این شهرستان از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان اصفهان خواهد بود. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افتتاح مجتمع فرهنگی هنری بادرود نطنز را از دیگر برنامه های حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اصفهان دانست. 
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی تصریح نمود: همچنین ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دریافت درخواست ها و شکایات مردم استان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت تشکیل می شود. 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا چهارشنبه چهارم اردیبهشت 1392 همزمان با چهارمین دوره سفر هیات دولت به استان اصفهان به شهرستان آران و بیدگل سفر می کند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار