تیم الریان قطر در دوئل تیم های عربی به دومین پیروزی خود در سومین روز رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سومین روز از رقابتهای باشگاه های مردان آسیا در حالی از صبح امروز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است که دو تیم عربی یعنی تیم های الریان قطر و گاز عراق در دومین بازی به جدال با هم پرداختند.

در این بازی که از گروه B مسابقات برگزار شد تیم الریان قطر با نتیجه 3 بر 2 بر حریف خود غلبه کرد تا ضمن کسب دومین پیروزی خود در دور مقدماتی، در رده اول گروه خود بایستد.

در این بازی تیم گاز عراق در ست های اول دوم و با امتیازهای 25-23، 25-18 و تیم الریان قطر هم در ست سوم و چهارم و پنجم با امتیاز 25-22، 25-18، 15-8 پیروز شد. ضمن اینکه بازیکن شماره 6 قطر در ست دوم این بازی به دلیل اعتراض های مکرر از داور کارت زرد دریافت کرد.

به این ترتیب رقابت تیم های گروه B هم در دور مقدماتی با مشخص شدن رده بندی تیم ها به پایان رسید تا تیم های الریان قطر، گاز عراق و منتخب ازبکستان در رده های اول تا سوم قرار بگیرند و از فردا در دور دوم به مصاف حریفان خود بروند.

لازم به ذکر است تیم های الریان قطر و گاز عراق در بازیهای نخست خود تیم منتخب ازبکستان را شکست داده بودند.

عبداله انوئیمی از امارات به عنوان داور اول و هنا زیلا از لبنان به عنوان داور دوم کار قضاوت در این مسابقه را بر عهده داشتند.
 
نتیجه کلی این بازی به شرح زیر است:

الریان قطر  -  گاز عراق
(23-25، 18-25، 25-22، 25-18، 15-8)
 
رده بندی تیم های گروه B به شرح زیر است:

1- الریان قطر
2- گاز عراق
3- منتخب ازبکستان
 
 
**سرمربی گاز عراق: از تیم های قوی ترسی نداریم
 
سرمربی تیم گاز عراق بعد از شکست مقابل الریان قطر گفت: قطر تیم قوی بود و حالا دیگر از تیم های قدرتمند ترسی نداریم.

علا عبدالستار که در دومین بازی دور مقدماتی مقابل نماینده قطر مغلوب شد و در رده دوم قرار گرفت درباره این بازی گفت: ست اول و دوم را خوب بازی کردیم و بردیم اما در ست سوم توان بازیکنان کم شد و این مساله فرصت را به تیم قطری داد تا از آن استفاده کند.

وی افزود: بازیکنان ما جوان اند و بزرگترین آنها 22 سال سن دارد. اما تیم قطر برخلاف ما تیم باتجربه ای است و در لیگ کشورش بارها به میدان رفته و این یعنی بازیکنان خبره ای دارد. بازیکن فرانسوی این تیم در ست های اول و دوم ضعیف بود اما در ست سوم تغییر کرد و به پیروزی تیمش کمک کرد.

عبدالستار در پایان گفت: می خواستیم این بازی را پیروز شویم اما موفق نشدیم. به هر حال حالا آمادگی داریم تا با تیم های قدرتمند همچون ایران هم بازی کنیم.
 
 
**سرمربی الریان قطر: تغییر تاکتیک ما نتیجه داشت
 
سرمربی الریان قطر بعد از پیروزی مقابل نماینده عراق گفت: برای پیروزی تغییراتی را در بازی ایجاد کردیم و خوشحالم که تغییر تاکتیک ما نتیجه مثبت داشت.

یوبو تراویسا که تیمش به عنوان تیم اول گروه راهی دور دوم شد در خصوص شرایط پیروزی مقابل تیم حریف گفت: در شروع ست اول و دوم به مشکل برخورد کردیم و بخاطر اشتباهات زیاد تمرکزمان را از دست دادیم.

وی افزود: در ست سوم بعد از تغییر چند بازیکن و شیوه بازی مان بهتر عمل کردیم و جنگنده شدیم. البته هر وقت بازی ما به ست پنجم می رسد تیم ما برنده می شود.

تراویسا در مورد بازی با ژاپن  ادامه داد: هنوز مشخص نیست که با ژاپن باید بازی کنیم یا عمان و البته برایمان چندان اهمیت ندارد. مهم این است که تیم خوب بازی کند و نتیجه بگیرد. فردا روز تازه ای برای ما است و تمام تمرکزمان را روی بازیهای بعدی می گذاریم.

کاپیتان تیم الریان قطر هم در مورد این بازی گفت: اول بازی هماهنگ نبودیم و امتیازات را از دست دادیم.

عثمان عجم در مورد اعتراض به داور مسابقه هم افزود: بین بازیکنان دو تیم کری خوانی بود و در زمانی از بازی بحث کوچکی بین بازیکنان پیش آمد. عادی است که کاپیتان بتواند با داور صحبت کند و ما فقط می خواستیم حرفی که بازیکن عراقی زد را به او منتقل کنیم. اما واقعا نمی دانم که چرا داور از کارت زرد استفاده کرد./زر
برچسب ها: والیبال ، آسیا ، الریان ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار