کسری بودجه انگليس بیش از آنچه که اقتصاددانان پیش بینی کرده بودند در ماه مارس افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از بلومبرگ؛ بر اساس پيش بيني "هوارد آرچر" اقتصاد دان" گلوبال ريسرچ" میزان بهبود اقتصادي انگليس در سال 2012/13 بسيار اندک خواهد بود و يک سال دشوار ديگر پيش روي اقتصاد اين کشور خواهد بود.  اخبار منتشره از بلومبرگ از 23 اقتصاددان حاکي از اين امر است که کسری 15.5 میلیارد پوندي براي انگليس پيش بيني مي‌شود.


درآمد حاصل از مالیات 5.7 درصد در ماه مارس نسبت به سال گذشته کاهش یافت. مالیات بر درآمد نيز 12 درصد کاهش یافته است و همچنين  سرمایه گذاری خالص از 7 میلیارد پوند به 4.6 میلیارد پوند کاهش یافته است.


آمار و ارقام در هفته جاری بيانگر اين است که انگليس وارد سومين  دوره رکود اقتصادی در پنج سال آينده مي‌شود. اين داده ها ممکن است  فشار مضاعفي بر "آزبورن" وارد کند به دليل اينکه  کمتر از یک هفته است که موسسه اعتبار سنجي "فيچ"رتبه انگلستان را کاهش داده و همچنين صندوق بین المللی پول نيز از وي خواسته برای کاهش کسری بودجه اقدامات لازم را انجام دهد. همچنين در سال مالی که در ماه مارس به پایان رسید، کسری بودجه از120/6 میلیارد پوند در سال قبل به120/9 میلیارد پوند کاهش يافته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار