مدیر کل معماری ساختمان شهرداری تهران از طراحی موضعی با مقیاس های پیش بینی شده جهت بلند مرتبه سازی و زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان های دو محور عبوری پایتخت خبر داد.

جواد کریمیان اقبال، مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون چهار منطقه پایتخت مورد بازبینی و طراحی های اولیه قرار گرفتند و مذ‌اکراتی نیز با شهروندان علاقمند به تغییر نمای بیرونی ساختمان نیز انجام گرفته است.
وی ادامه داد: در این مذاکرات سعی شده تا ضوابط و مقرراتی وضع شود تا شهروندان بتوانند به سهولت و با انعطاف بیشتری نمای ساختمانی مورد نظر خودشان را تغییر دهند. 
وی افزود: دیواره ها و همچنین سیمای گلی که در طرح موضعی شهر تهران در نظر گرفته شده، پیش بینی شه تا ضوابط بلند مدتی تعریف شود و دو سطح عبوری پیروزی و دماوند ملاک تغیر‌ و اجرای کار در نظر گرفته می شود.
جواد کر‌یمیان اقبال تصریح کرد: چهار پایتخت که از جمله می توان به مناطق 7،8،13،14 اشاره کرد، مورد بازبینی قرار گرفته اند و دماوند و پیروزی ضوابط نما سازی آن ابلاغ و الگوی نما مشخص و اجرا خواهد شد.
مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران خاطر نشان کرد: طرح های موضعی و موضوعی بسیاری در طرح تصیلی شهر تهران پیش بینی شده است که این طرح ها در مقیاسی به وسعت یک پانصدم تهیه می شود تا شرایط موجود توسط کارشناسان و در نظر گرفته شود تا به بهترین وجه در مورد آن تصمیم گیری و طرح های شهری جهت ارائه بهتر به اجرا درآید./ف
برچسب ها: نما ، ساختمان ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار