مینا نوروزی درباره حضور خود در مجموعه تلویزیونی "اتاقی روی تپه" گفت: در این سریال نقش مقابل رحیم نوروزی را بازی می کنم، نقش راضیه زنی روستایی و ساده دل که در شرایط بسیار سخت زندگی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، وی افزود: این زنِ استوار و مصمم نماد بسیاری از زنان اصیل ایرانی است؛ علی رغم مشکلات بسیار تصمیم ندارد از شوهر بی مسئولیت خود جدا شود بلکه حالا که جای مرد را در خانواده خالی می بیند تلاش می کند تا بار زندگی را به تنهایی به دوش بکشد.
بازیگر نقش زن عمو سرور در دنیای شیرین دریا، گفت: شخصیت این زن بسیار آشنا و ملموس است و تصور می کنم بتواند با مخاطبان ارتباط قرار کند.
به گفته وی «اتاقی روی تپه» قصه هایی لطیف و مبتنی بر روابط انسانی دارد و روایت های دوست داشتنی و جریان های دور از کلیشه این سریال سبب می شود که مردم ارتبط خوبی با این اثر برقرار کنند.
نوروزی با بیان این که سادگی و صداقت شاه کلید ورود این سریال به خانه مخاطبان است، افزود:  «اتاقی روی تپه» به دنبال حرف گنده زدن نیست، همه اتفاق های  این سریال در فضای ساده روستا و با مردمی عاری از پیچیدگی رقم می خورد، به همین دلیل تصور می کنم بشود ادعا کرد که این اثر تلویزیونی با استقبال مخاطبان رو به رو شود.
قصه شیرین و قصه گوی خوب  
نوروزی گفت: «اتاقی روی تپه» قصه های شیرین و قصه گویی خوب دارد، در انتخاب بازیگران نیز نهایت دقت صورت گرفته است.
وی افزود: به عقیده من عنصر مهم این سریال فیلمنامه خوب آن است، قصه های این مجموعه بسیار صمیمی و باور پذیر هستند و همین مسئله روی بازیها نیز تاثیر گذاشته است؛ البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که قصه گویی خوب داریوش یاری به عنوان کارگردان کار نیز در جذب مخاطب تاثیر مهمی دارد.
این بازیگر تصریح کرد: به نظرم یکی دیگر از نقاط قوت این سریال انتخاب بازیگران آن است. تصور نمی کنم هیچ کسی جز فاطمه گودرزی بتواند نقش مادر این سریال را ایفا کند؛ این بازیگر چهره آرام و دوست داشتنی ای دارد و دقیقا زنی را برای ما تصویر کرده که دو کودکش را زیر پر و بال گرفته و آن ها را در جهت درست مدیریت می کند.
اتاقی روی تپه بوی کاهگل می دهد  
نوروزی با بیان این که این سریال مضمونی اجتماعی دارد، گفت: قرار نیست کسی دستمال دست بگیرد و با این سریال گریه کند،عمیقا معتقدم  اتاقی روی تپه احساس خوبی را در مخاطب برمی انگیزد.
وی گفت: همه ما وقتی به فضاهایی مثل ماسوله سفر می کنیم ، نفس هامان از بوی کاهگل و هوای پر طراوت تازه می شود و سعی می کنیم با ثبت یک تصویر از دیوار های کاهگلی و دوست داشتنی آن خاطره سفر و احساس خوبی را که دریافت کردیم زنده نگاه داریم؛ به اعتقاد من اتاقی روی تپه همان دیوار کاهگلی است.یک تکه از پازلی که احساسات نوستالژیک در انسان ایجاد می کند.
نوروزی با بیان این که این نخستین تجربه همکاری من با بهروز مفید است، افزود: این تهیه کننده انسانی  بسیار دقیق و آرام است و با حمایت های بی حدش شرایط را برای تولید یک اثر تاثیر گذار فراهم می کند.
وی افزود: با داریوش یاری در یک پروژه همکاری داشتم، یاری آن زمان سرباز بود و به عنوان دستیار کارگردان در پروژه حضور داشت؛ معتقدم او چه دیروز و چه امروز که یک کارگردان حرفه ای شده بسیار به کیفیت کار توجه دارد.  
گفتني است؛  "اتاقی روی تپه کاری" از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این سریال که در 15 قسمت 45 دقیقه ای تهیه  می شود در مرحله صداگذاری و تدوین قرار دارد. /ص

برچسب ها: مینا نوروزی ، سریال ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.