مدیرعامل شرکت یادمان سازه از اتمام عملیات نصب سازه سقف در سالن ملل و سالن های نمایشگاهی غربی و شرقی پروژه احداث مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب خبرداد.

 
به گزارش "تهران سما" به نقل ازروابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس مرتضی اسکندر ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب تکمیل عملیات نصب سازه سقف در سالن های نمایشگاهی غربی و شرقی، این عملیات در سالن میانی آغاز شده است.
 
وی با اعلام اتمام عملیات کف سازی در سالن ملل و سالن های سه قلوی نمایشگاهی، از رو به اتمام بودن عملیات ساخت دیواره سنگی در این سالن ها خبر داد.
 
مهندس اسکندر همچنین در تشریح پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های این طرح عظیم عمرانی، مرحله احداث کانال های تاسیساتی و جاده های پیرامونی را پایان یافته دانست و افزود: عملیات خاکبرداری این پروژه 100 درصد به اتمام رسیده و کار انتقال خاک به خارج از کارگاه پروژه رو به اتمام است.
 
مدیرعامل شرکت یادمان سازه همچنین با یادآوری آنکه 70 درصد از فضای مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب را فضای سبز تشکیل می دهد، افزود: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون 80 درصد از عملیات احداث فضای سبز در بخش های مختلف پروژه به پایان رسیده است.
 
به گفته وی، آب موردنیاز برای مصارف آبیاری فضای سبز و خدمات آتش نشانی مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب با استفاده از 4 مخزن 1600 مترمکعبی فراهم می شود که عملیات احداث این مخازن بتنی به زودی پایان می یابد. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار