" شکوفه" به دنبال ثروت و فخر فروختن به افراد اطرافش بوده و هیچ چیز دیگر برایش مهم نیست.

" شیوا خسرو مهر" بازیگر نقش " شکوفه" در مجموعه " بالهای خیس" در گفتگو با خبرنگار حوزه ی رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای بار سوم بود که از سوی " رنجبر" دعوت به کار در پروژه ای به کارگردانی او می شدم که این دفعه توفیق حضور در " بالهای خیس" را پیدا کردم.
وی افزود: " شکوفه " متفاوت ترین تجربه و نقش زندگی من است که به دلیل ایفا نکردن چنین کاراکتری، آن را به شدت دوست دارم.
" خسرو مهر" در تفاوت این شخصیت با دیگر کارهای خود، ابراز داشت: دو خانواده در " بالهای خیس" با هم مقایسه می شوند که یکی از آن خانواده ها من و دیگری " حاج مهدی" ( علی عمرانی) است.
این بازیگر ادامه داد: در " بالهای خیس" من با فردی که سن بالایی داشته، ازدواج کردم و همه چیز را در زندگی اسکناس می بینم.
وی با اشاره به ژانر دفاع مقدس و هدف آن در " بالهای خیس " تصریح کرد: مقایسه نسل دیروز و امروز و اینکه زمانی مجبور به جنگ رو در رو با " صدام " شدیم و ایثار و فداکاریهایی که عده ای در این راه گذاشتند، از اهداف مجموعه تلویزیونی " بالهای خیس" است.
" خسرو مهر" افزود: اکنون بسیاری از همان بزرگانی که در جنگ، با جان و دل جنگیدند در کشور تلاش می کنند تا جامعه را به لحاظ علمی در سطح بالایی نگه دارند.
وی ضمن تشکر از " عباس رنجبر" کارگردان مجموعه " بالهای خیس"، خاطر نشان کرد: از زحمات و راهنماییهای " رنجبر" تشکر می کنم و خوشحالم که در آثار متفاوت، کارگردانان من را در تیپهای مختلف پذیرا شده و برای هر نقشی خاص، مرا دعوت به کار می کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار