رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از راه اندازی رشته ارشد جدید فیتوشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دکتر محمد خلیلی در بازدید جمعی از از این دانشگاه ایجاد رشته جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری را از برنامه های اولویت دار این دانشگاه در جهت جذب دانشجو برشمرد.

وی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر هم اکنون یکی از قطب های مهم علمی فرهنگی و پژوهشی مراکز آموزش عالی استان به شمار می رود که با امکانات و تجهیزات منحصر بفرد، فضای آموزشی مناسب و با بهره گیری از اساتید با تجربه و مرتبه علمی بالاتر توانسته است گامهای عملی در ارتقاء برنامه های علمی آموزشی بردارد.

این مقام مسئول گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با بیش از 110 آزمایشگاه و کارگاه که قریب به 30 میلیارد ريال برای تجهیز و استقرار امکانات ماشین آلات و تجهیزات تخصصی آنها هزینه شده است توانسته علاوه بر تأمین نیازهای آزمایشگاهی و کارگاهی دروس عملی و اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی، با انعقاد قرار داد با مراکز آموزش دولتی و غیر دولتی علاوه بر درآمدزایی برای این دانشگاه نیازهای سایر مراکز دانشگاهی شهرستان و شهرهای همجوار را تأمین نماید.

وی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بعد از مرکز استان دومین واحد دانشگاهی می باشد که با 37 رشته کارشناسی ارشد که برخی از این رشته ها در بین واحدهای دانشگاهی تنها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر موجود می باشد.

براساس این گزارش، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر هم اکنون با بیش از ده هزار دانشجو و 220 نفر هیئت علمی تمام وقت و بالغ بر 400 استاد مدعو دارای 138 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد که از این تعداد یک رشته دکترا و 37 رشته ارشد و مابقی در مقطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته می باشد./س

برچسب ها: تأسیس ، رشته ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.