حمایت بی شائبه و بدون توقع مرحوم خوروش چهره ماندگار استان اصفهان از صنعت،‌فرهنگ ، مناسک مذهبی ، ساخت و ساز اماکن تحصیلی و ورزش از باورها و اعتقاداتی عمیق سر چشمه می گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در پیامی درگذشت مرحوم محمود خوروش را تسلیت گفت.در بخشی از این پیام آمده است:" فقدان بزرگ مردانی چون حاج محمود خوروش اندوهی بزرگ و طاقت فرسا را بر جامعه بومی شهر فرهنگی ، تاریخی و مذهبی اصفهان تحمیل می کند ؛ مرحوم خوروش با نهادینه کردن عمل خیر در بین بافت عمومی جغرافیایی شهر اصفهان موجبات رشد ، بالندگی و پرورش انسان های عالم ، اندیشمند و اثر گذار را فراهم آورده بود. حمایت بی شائبه و بدون توقع از صنعت،‌فرهنگ ، مناسک مذهبی ، ساخت و ساز اماکن تحصیلی و ورزش از باورها و اعتقاداتی عمیق سر چشمه می گرفت ؛ آنچه وی را از همتایان دیگرش متمایز و ممتاز می ساخت.
فقدان حاج محمود خوروش غم جانگدازی را بر دل مردم اصفهان نهاده است اما در برابر خواست حضرت دوست چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به خانواده محترم این انسان وارسته و مردم شریف اصفهان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه حضرت دوست طلب می‌نمایم."
حاج محمود خوروش ، خادم الحسین و خیر اصفهانی روز گذشته دارفانی را وداع گفت. وی که به عنوان یکی از خیران اصفهانی در بین مردم شریف و شهید پرور اصفهان دارای جایگاه و منزلتی خاص بود با حضور مقامات لشگری و کشوری و جمع کثیری از مردم قدر شناس اصفهان در جوار امام زاده هارونیه به خاک سپرده شد.مرحوم خوروش در سالیان حیات خود خدمات ارزنده ای را به مردم اصفهان ارائه نمود که از آن جمله آن می توان به ساخت شش مدرسه در مناطق مختلف شهر اصفهان و حمایت از هیات های مذهبی و مراسم های دینی اشاره داشت.مرحوم خوروش از علاقه مندان به ورزش و به خصوص رشته فوتبال در اصفهان بود.از افتخارات زندگی وی می توان به انتخاب او به عنوان چهره ماندگار استان اصفهان در حوزه صنعت و در سال 88 اشاره نمود./س

برچسب ها: اصفهان ، باشگاه ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.