دبير هيات جودو و كوراش خراسان رضوی گفت: در سال 92 جذب حامیان مالی و افزایش توان مادی برای رشد بیش از پیش جودوی استان در اولویت قرار دارد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عليرضا دلير اظهار داشت: در حال حاضر به علت مسائل مالي، تعدادي از جودوكاران استان عضو تيم هاي ساير استان ها هستند که در صورت توجه مسوولان و رفع کمبودهای مالي مي توانيم از تمامي ورزشكاران بومی در تيم های خراسان رضوی بهره ببريم و حضوري قدرتمند در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر جودوي كشور داشته باشيم.

وی افزود: با شروع سال جديد و بررسي اولويت ها، توجه به رده هاي سني پايه در دو رشته جودو و كوراش، در دستور كار قرار گرفت.

دبير هيات جودو و كوراش استان با اشاره به انجام رايزني با مسوولان آموزش و پرورش برای ورود اين رشته ورزشي به مدارس استان در سال جاری، عنوان كرد: در صورت اجرایی شدن این تصمیم، دانش آموزان مستعد به هيات جودو و كوراش استان معرفي مي شوند و هيات با بهره گيري از نظر كارشناسان مجرب خود در این زمینه اقدام خواهد كرد.

دلیر در ادامه جايگاه جودو و كوراش استان را در كشور بسيار خوب ارزیابی كرد و افزود: سال گذشته مقام دوم ليگ برتر كشور را بدست آوريم و در سال جاري نیز با بهره گيري از تمام توان، برای كسب عنوان قهرماني و بازگشت به جايگاه اصلي جودوي استان در كشور، در اين رقابت ها شركت می كنيم.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به رده سنی پايه در دو رشته جودو و كوراش در 4 يا 5 سال آينده به نتيجه خواهد رسيد، گفت: اميد آن مي رود، پايگاه قهرماني استان بتواند به اهداف خود در این خصوص جامه عمل بپوشاند.

دبير هيات جودو و كوراش استان از رسيدگي به وضعيت رشته كوراش و نظارت بر تمرين ورزشكاران اين رشته در سال 92 خبر داد و اظهار داشت: جودو و كوراش هر دو از سخت ترين رشته هاي ورزشی شناخته شده مي باشند و در حال حاضر نيز اكثر كشورهاي مدعي، پيشرفت هاي بسيار محسوسي در اين دو رشته داشته اند.

دلیر تصریح کرد: توجه نکردن به دو رشته ورزش جودو و كوراش خراسان كه در واقع پيكره جودوي ايران را تشكيل مي دهند، جودوی کشور را دچار ضعف و ركود خواهد کرد./ب

برچسب ها: جذب ، حامیان ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.