بي انگيزگي خشايار اعتمادي در برگزاري كنسرت، به گفته خودش به قهر مربوط نيست.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست مطبوعاتي خشايار اعتمادي در مؤسسه فرهنگي و هنري تك نواز در سراي محله كاووسيه، خشايار اعتمادي (خواننده نام آ‌شناي موسيقي پاپ) در اين مراسم ضمن بيان تاريخچه اي كوتاه در زمينه فعاليت هاي هنري خود و  چگونگي آغاز خوانندگي خود گفت: جديدترين آلبوم خود را با عنوان "تو محكومي به برگشتن" دو سال پس از آلبوم" بايد به تو برگردم" منتشر كردم كه عوامل اين دو آلبوم به طور تقريبي يكسان بود، اين تفاوت كه بهروز صفاريان در آلبوم جديدم حضور نداشت.
وي اظهار داشت: افشين مقدم و دو ترانه سراي ديگر، سرودن ترانه هاي اين آلبوم را برعهده داشته اند و آةنگسازي و تنظيم را عليرضا افكاري، نيما وارسته، سروان خسروي و آرن انجام داده اند.
اعتمادي تصريح كرد: حواشي بسياري براي آلبوم "تو محكومي به برگشتن" پيش آمد كه از جمله آن ها مي توان به سرقت رفتن برخي قطعه ها و تهديدهايي از جانب يكسري افراد اشاره كرد كه پس از دستگيري آن ها، متوجه شدم آشنا هستند.
وي ادامه داد: محمد رويانيان اين آلبوم را براي باشگاه پيروزي خريد و كليه زمان توليد اين آلبوم، 25 ماه طول كشيد.
اعتمادي گفت: از "تو محكومي به برگشتن" نسبت به ساير آثارم، رضايتي نسبي دارم و همكاري با رضا صادقي در اين آلبوم، برايم لذت بخش بود.
وي تصريح كرد: توليد آلبوم جديدم نزديك به 80 ميليون تومان هزينه داشت و به دليل واگذاري امتياز آلبوم، از ميزان فروش آن اطلاع چنداني ندارم.
اعتمادي با اشاره به حضور كمرنگ خود در روند برگزاري كنسرت، گفت: من خوانندگي را وظيفه نمي دانم بلكه آن را عشق مي دانم و به همين دليل هر زماني كه دلم بخواهد روي صحنه مي روم البته تنبلي و بي انگيزگي نيز از دلايل ديگر اين موضوع است.
وي خاطرنشان كرد: بي انگيزگي من مربوط به قهر نيست بلكه به خستگي مربوط مي شود و مي توانم مخاطب را يكي از عناصر بي انگيزگي خودم بدانم.
وي ادامه داد:‌اين توفيق را داشتم كه براي آلبوم هايم هميشه اسپانسر داشته باشم و تصور مي كنم حضور برندها در زمينه موسيقي، مهم است و خشايار اعتمادي نخستين مردي بود كه برند "سواچ" را وارد موسيقي كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار