نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس های گازسوز معاینه فنی نمی شوند که اگر هر اتفاقی بیافتد جان شهروندان به خطر می افتد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیادی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران با اعتراض به برخی از اقدامات شهرداری گفت: سه ماه است که از شهرداری خواسته ایم گزارش املاک فروخته شده را به ما ارائه دهد که هنوز هیچ پاسخی به ما نداده اند.

وی اظهار داشت: این بی پاسخی های شهرداری یا به معنای بی احترامی به شورای شهر است یا به این معنی است اکنون که شورای شهر ماههای پایانی دوره سوم را سپری می کند تخلفات در این مدت زیاد شده و کسی پاسخگو نیست.

بیادی با بیان اینکه اتوبوس های گازسوز مشکل زا هستند گفت: این اتوبوس ها باید مرتب معاینه شوند چرا که اگر این گونه نباشد جان شهروندان به خطر می افتد .

همچنین چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اگر این اتوبوس ها معاینه فنی نشوند بسیار خطرناک ترند اظهار داشت: این اقدام را باید وزارت کشور انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه سال های گذشته وزارت کشور اقدام به بازرسی این اتوبوس ها کرد گفت: در سال 89 این کار انجام شد اما متاسفانه این کار متوقف شد.

همچنین ابتکار رئیس کمیته محیط زیست شهری  شورای شهر در این خصوص اظهار داشت: ضمن اینکه ما تاکید بر این داریم ناوگان اتوبوس رانی ما گازسوز شوند باید این اتوبوس ها مورد بازرسی قرار گیرند تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار