هشت و هزارو 629 نفر از مجموع ثبت شدگان مسکن مهر استان را متولدین سال های 72-62 تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بيان اين مطلب گفت: هم اکنون 75 هزار واحد مسکونی مهر درمناطق مختلف این استان در دست احداث و یا افتتاح است که از این تعداد 35 هزار واحد آن درمناطق شهری و 40 هزار واحد دیگر در روستاها واقع شده است.

 بابا پور با اشاره به اينكه 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز احداث مسکن مهر بدون سپرده و کارمزد پایین در اختيار متقاضیان  قرار گرفته افزود: بابرنامه ریزیهای انجام شده 12 هزار واحد مسکونی مهر استان به زودی افتتاح می شود، که با بهره برداری از این تعداد واحد مجموع واحدهای قابل افتتاح استان به 64 هزار افزایش می یابد.

وی  تصريح كرد:  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سایت 73 هکتاری مهر شهر برای متقاضیان جدید مسکن مهر به زودی کلنگ زنی می شود.

مدير کل راه و شهرسازی در خصوص مسکن جوانان نيز اظهار داشت: قريب 31 درصد متقاضيان و دريافت کنندگان مسکن مهر استان جوانان می باشند.

بابا پورخاطر نشان كرد: همچنين از تعاونی های تشکيل شده در استان، 48 درصد و ثبت نام کنندگان در کاريابی های غير دولتی در سال گذشته، 89 درصد به جوانان گروه سنی 15 تا 29 سال اختصاص  داشت./س


 

برچسب ها: مسکن ، مهر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.