مدیران و کارشناسان بانک تجارت با حضور فعال در هجدمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه‌های این بانک جهت حضور فعال در حوزه انرژی پرداختند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در این نمایشگاه که طی روزهای 29 فروردین تا اول اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی غرفه علاوه بر معرفی خدمات و تسهیلات خود با نقطه نظرات کارشناسان داخلی و خارجی و فعالان این حوزه از صنعت آشنا شد.

از جمله اقدامات بانک تجارت در این نمایشگاه برگزاری جلسات ارائه مشاوره به مشتریان با حضور کارشناسان بخش های اعتباری، ارزی و سرمایه گذاری این بانک بود.

گفتنی است، رقم تسهیلات اعطایی بانک تجارت به بخش های مختلف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تا پایان سال گذشته به بیش از 70 هزار میلیارد ریال بالغ گردیده است.

همچنین این بانک طی سالهای اخیر عاملیت فروش اوراق مشارکت برخی از مهمترین طرح‌های صنایع انرژی کشور نظیر اوراق مشارکت ارزی پارس جنوبی، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی فجر را بر عهده داشته و شبکه شعب این بانک در مناطق نفت‌خیز کشور همچون منطقه آزاد اقتصادی عسلویه و جزایر خارک و سیری اقدام به ارائه خدمات به متخصصان و کارکنان صنایع انرژی کشور می نمایند. این بانک همچنین اقدام به طراحی یک بسته خدمات ویژه شرکتهای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور نموده است.

گفتنی است در هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکتهایی از 19 کشور در کنار شرکتهای قدرتمند ایرانی حضور داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار