در ارزیابی کشوری به عمل آمده سمن‌های استان زنجان رتبه دوم را کسب کردند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان زنجان ، در نخستین جلسه ستاد هماهنگی امور جوانان با اشاره به برگزاری جشنواره اتفاق 2 به صورت ملی گفت: در این جشنواره سمن‌های فعال در عرصه‌های مختلف معرفی شدند.

 حسني بازشناسی قابلیت سمن‌ها، تلاش برای ارتقای عملکرد سمن‌ها، زمینه‌سازی برای تبادل نظرات و آگاهی از فعالیت سمن‌ها برای شبکه‌سازی را از جمله اهداف برگزاری جشنواره اتفاق 2 اعلام کرد.

وی به حضور 87 سمن از زنجان در مرحله استانی جشنواره اشاره و تصريح كرد: بیشترین تعداد سمن‌ها در جشنواره اتفاق 2 از زنجان بودند، كه هفت سمن از استان به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اينكه باید از ظرفیت‌های موجود در زنجان نهایت استفاده را به عمل آور ادامه داد: : ادامه فعالیت سمن‌ها نیازمند داشتن فضای مناسب است.

حسنی به راه‌اندازی دبیرخانه اوقات فراغت استان زنجان اشاره و اضافه كرد: این دبیرخانه در 10 محور فعالیت می‌کند.

وي خاطر نشان كرد:اوقات فراغت جوانان یکی از مهمترین مقوله ها می باشد که امسال نیز به مانند سالهای گذشته جشنواره اوقات فراغت فعال می باشد که امید است به مانند سال قبل دستگاهها تعامل و همکاری خوبی را با دبیرخانه این جشنواره داشته باشند./س


 

برچسب ها: سمن ، زنجان ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.