کاراته کاي وزن منهای 67 کیلوگرم و دارنده مدال نقره جهانی سال 2010 صربستان، گفت: اعضای کادر فنی و کاراته کاها به یکدیگر ایمان دارند و برای موفقیت همدل شده اند.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران "حامد زیگساری" با اشاره به ارتباط صمیمی موجود درمیان اعضای حاضر در اردوی تیم ملی اظهار کرد: اعضای کادرفنی تیم ملی تلفیقی از مربیان با تجربه و جوان هستند که همین امر باعث شده تا کاراته کاها از تجربیات و راهنمایی های آنها بهره لازم را ببرند و جوی صمیمانه در اردوی تیم ملی حاکم باشد.

زیگساری مهمترین هدف خود را حضور موفق درمسابقات قهرمانی آسیا خواند و گفت: امیدوارم ضمن کسب خوشرنگ ترین مدال، آمادگی ام را برای بازیهای آسیایی و جهانی در سال آینده حفظ کنم.

وی درپاسخ به این سوال که تیم ایران تا چند درصد می تواند به قهرمانی آسیا دست یابد عنوان کرد: بدون تردید شانس بالایی برای قهرمانی داریم چراکه از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم.
زیگساری درخصوص میدومیت خود گفت: به دلیل مصدومیت مچ پای راست مرحله ششم اردوی آماده سازی تیم ملی را از دست داده ام و با اجازه کادر فنی در این مرحله شرکت نکردم و پس از بهبود مصدومیتم به اردو باز می گردم.

وی ادامه داد: برای اینکه آسیب دیدگی ام برطرف شود درحال حاضر تمرینات با وزنه را انجام می دهم و پس از مشورت با پزشک، تمرینات فنی و تکنیکی را از مرحله بعدی اردو آغاز خواهم کرد.

نایب قهرمان جهان درخصوص نحوه برگزاری اردوهای تیم ملی، گفت: با توجه به فرصتی که برای آماده سازی تا برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا داریم، تشکیل اردوها با فاصله زمانی 10 تا 15 روز از سوی فدراسیون بهترین تصمیم بود./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار