نمایندگان 40 کشور دنیا که به منظور شرکت در هشتمین کنفرانس جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر منطقه خاور میانه شمال آفریقا ( منا) به سر می برند از تجهیزات پزشکی سها هلال احمر دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیش از یکصد میهمان خارجی از کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی و سازمان های بین الملل فعال در امور عام المنفعه بشر دوستانه از خط تولید چادرهای اسکان اضطراری و موقت، کیف کمک های اولیه، کیسه خوابي پتوهای امدادی و پتوی بی بافت و سبک و موکت های مورد استفاده در شرایط اضطراری دیدن کردند.

نمایندگان بازدیدکننده از 40 کشور دنیا در این بازدید خواستار افزایش همکاری مشترک با جمعیت هلال احمر کشورمان در زمینه های متعدد از جمله ارایه آموزش های مدیریت بحران و سوانح، بهداشت، درمان و توانبخشی و همچنین خرید اقلام و منسوجات امدادی شدند.

در این کنفرانس بین المللی نمایندگانی از کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا، دانمارک، سوئیس، هلند، انگلستان، سوئد، دانمارک، ژاپن، الجزایر، مصر، قطر، اردن، لبنان و سوریه حضور دارند.

بر اساس این گزارش، شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران سالانه ؟؟؟ تولید 500 میلیون عدد سرنگ را دارد و می تواند سالانه دو میلیون و 500 هزار صافی دیالیز به همراه سبد کالای دیالیز از جمله( ست، سوزن و پودر بی کربنات) را تولید کند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار