رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت:با اجرای طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری در هتل های استان، 75 درصد هتل های استاندارد سازی شده اند.


محمد قانعی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: هم اینک 150 هتل در سطح خراسان رضوی فعالیت دارند که بیش از 90 درصد آنها در مشهد واقع شده اند و برای 75 درصد از این تعداد گواهینامه تطبیق استاندارد صادر شده است.

وی گفت:هتل هایی که تا کنون موفق به دریافت گواهی استاندارد نشده اند بیشتر هتل های قدیمی می باشند که یا در حال گذراندن دوره آموزشی و یا در مراحل بازسازی و بهسازی برای تطبیق با استانداردها هستند.

قانعی اظهارداشت:با ادامه روند فعلی تطبیق استانداردها در هتل های استان حداکثر ظرف پایان امسال کلیه هتل های مشهد دوره تطبیق استاندارد را می گذرانند.

این فعال حوزه گردشگری خراسان رضوی گفت: درجه بندی و استانداردسازی هتل ها در محورهای ایمنی و بهداشت، نیروی انسانی و آموزشی، فنی و تجهیزات و همچنین ساختمان و معماری انجام می شود.

وی تاکید کرد: بیش از 130 هتل در مشهد در حال ساخت است که همه این هتلها طبق استانداردهای نوین و به روز جهانی ساخته می شوند لذا کار تطبیق استانداردها در حین مراحل اجرایی و ساخت هتل انجام می شود./س

برچسب ها: هتل ، استاندارد ، سازی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.