امام جمعه شهرستان جلفا بر لزوم پرهیز کاندیداها و طرفداران آنان از قومگرایی و تعصب های بیجا در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری گفت: اخلاق‌مداری و رعایت قانون باید محور رقابت‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها و هواداران آنان بوده و باید با رعایت قوانین بستر انتخابات پرشور و هوشمندانه را فراهم کنند.

مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی نقش علما و اساتید حوزه و دانشگاه را در افزایش آگاهی عمومی مهم ارزیابی کرد و گفت: تحقق حماسه اقتصادی با بصیرت افزایی در جامعه محقق می شود که در این بین نقش علما و اساتید حوزه و دانشگاه بسیار مهم است.

امام جمعه شهرستان جلفا در ادامه افزود: دنیای استکبار در فتنه 88 ضربه سهمگینی از ملت غیور ایران اسلامی دریافت کرد و در آخرین نفسهای خود چشم به انتخابات پیشرو دارد و با حضور حداکثری مردم تمام توطئه های ننگین آنان نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام انتظاری در توصیه به کاندیداها گفت: خدمت بی منت به خلق الله را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی بر اهمیت انتخابات در کشور تاکید کرد و افزود: انتخابات در کشور ما اهمیت فراوانی دارد چراکه دنیای استکبار و معاندان نظام جمهوری اسلامی با حداکثر توان برای عدم حضور باشکوه مردم و ایجاد اختلاف تلاش می کنند.

وی در پایان تعصب های بیجا را مانع حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و گفت: باید از هرگونه حرکتی که مانع همبستگی مردم می شود پرهیز شود./س

برچسب ها: قوم ، گرایی ، تعصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.