فرماندار شهرستان اهر، از ثبت نام یک هزارو 49 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان اهر خبرداد.

صدیقی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: 660 نفر در روستاهای بخش مرکزی اهر با 657 نفر مرد و 3 نفر زن، 304 نفر در روستاهای بخش هوراند و 85 نفر در شهرهای اهر و هوراند که 83 نفر مرد و 2 نفر زن می باشد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها ثبت نام کرده اند.

وی، افزود: از تعداد ثبت نام کنندگان در شهرها نیز در خود شهر اهر 62 نفر و در خود شهر هوراند نیز 23 نفر برای تصاحب کرسی شوراهای اسلامی شهرها ثبت نام کرده اند.

فرماندارشهرستان اهر، گفت: 279 صندوق اخذ رأی برای انتخابات پیش بینی شده است که 230صندوق به صورت ثابت و 49 صندوق به صورت سیار خواهد بود.

صدیقی، گفت: 4 هزار و 185 نفر در برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان اهر همکاری خواهند داشت.

وی، تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه 1392 را 106 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در 181 روستا و 2 شهر اهر و هوراند انتخابات شوراها برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر، پراکندگی روستاها و کم بودن جمعیت روستایی را از مشکلات شهرستان اهر اعلام کرد و افزود: در 124روستا به علت زیر 20 بودن خانوار انتخابات شوراها برگزار نخواهدشد.

صدیقی، گفت: تمامی تدابیر برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در شهرستان اهر اعم از اجرایی، نظارت و امنیتی اندیشیده شده است که امیدورایم شاهد حضور گسترده مردم در این انتخابات باشیم.

به گفته صدیقی، شهرستان اهر در تعداد ثبت نام کنندگان در استان آذربایجان شرقی رکورددار است./س

برچسب ها: ثبت نام ، انتخابات ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.