در مراسمي با حضور رئيس ستاد جوانان حاميان ائتلاف براي پيشرفت كشور، سيد عليرضا قدمگاهي به عنوان مسوول ستاد جوانان ائتلاف براي پيشرفت در استان خراسان رضوي معرفي شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علي هاشمي ، رئيس ستاد جوانان حاميان ائتلاف براي پيشرفت ، در سخناني با اشاره به نام گزاري امسال به نام سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت : مظهر بارز حماسه سیاسی در سال 92، انتخابات ریاست جمهوری است و امیدوارم ان‌شاءا... یک انتخابات خوب با یک انتخاب خوب داشته باشیم که نتیجه آن حماسه سیاسی باشد.

وي با اشاره به اينكه تحقق حماسه سیاسی با انتخاب فرد اصلح، ولایتمدار و شایسته امکانپذیر است ، افزود : تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا وظیفه همگانی است.

هاشمي با بيان اينكه ما پایبند ، حامی و کمک کننده ائتلاف سه‌گانه‌ای هستیم که با حضور آقایان قالیباف ، ولایتی و حدادعادل تشکیل شده ؛ تصريح كرد : نظام اسلامی در گذر از مرحله های استقرار و تثبیت برای پویایی نیاز به پیشرفت دارد و پیشرفت حاصل نمی شود مگر با جلب اعتماد عمومی، استفاده از خرد جمعی و بها دادن به نخبگان. معطوف به این مولفه هاست که به نظر می رسد ائتلاف سه گانه اصول گرایان علاوه بر اینکه تجربه جدیدی در فضای سیاسی ایران است، می تواند گره گشای مشکلات و یک جهش قابل توجه در کشور باشد.

رئيس ستاد جوانان حاميان ائتلاف براي پيشرفت ادامه داد : امروز جامعه ما در فراز و نشیب‌های گوناگونی قرار دارد و شایعه‌سازی و شایعه‌پذیری به عنوان یک بیماری فرهنگی ، مبتلا به جامعه ماست.

وی با بیان این که بصیرت یعنی عمل به موقع انجام دادن، افزود: امروز در جامعه هر خبری که می‌شنویم به راحتی آن را باور می‌کنیم بدون اینکه دنبال صحت و سقم آن برویم .

هاشمي افزود : اگر امروز کشور ما در فضای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دچار چالش شده به دلیل دانش کم و عدم مدیریت درست در شاخص‌های مختلف است .

اين فعال سياسي با بيان اين نكته كه نخستین سناریوی قابل پیش‌بینی‌، ناامیدی و ناراضی نشان دادن مردم از اوضاع کشور است تا به طور کلی مردم پای صندوق‌های رای نروند که مطمئنا این سناریو یک بار دیگر با شکست مواجه خواهد شد،اضافه کرد: سوق دادن مشکلات به مردم ، ناکارآمد نشان دادن نظام، بزرگنمایی مشکلات اقتصادی با هدف ناامید کردن مردم ، تخریب رسانه‌ای دیگران که البته مدت‌هاست رواج دارد ، بحران در بحران درست کردن ، طرح روسی پوتین مدودف ، تشکیل دولت وحدت ملی و بازگشت به گذشته ، جریان‌های انحرافی با ریشه‌های فرقه‌ای و استراتژی تنش و درگیری ، مهم‌ترین سناریوهایی دشمن و برخی افراد داخلی تا انتخابات پیش‌رو است.

رئیس ستادجوانان حامي ائتلاف براي پیشرفت ، چشم اميد آزادي خواهان جهان به انتخابات ايران دوخته شده دانست و بيان كرد: ما به دنبال اصلحی هستیم که بتواند رای اکثریت را جمع کند و شیفته خدمت باشد و نه تشنه قدرت.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به اینکه جدی‌ترین و قوی‌ترین تیم اصولگرا در انتخابات ائتلاف سه‌گانه است ، گفت : ما پایبند ، حامی و کمک کننده ائتلاف سه‌گانه‌ای هستیم که با حضور آقایان ولایتی، حدادعادل و قالیباف تشکیل شده است.

هاشمي افزود: ائتلاف پیشرفت تا پایان به تعهدات خود باقی هستند و قرار است تیم‌های همکار مختلف در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی معرفی کنیم تا مردم بدانند قرار است به یک تیم قوی شناخته شده رای بدهند.

وی ادامه داد : کشور در تک سلیقه‌ای اداره شدن پیشرفتی ندارد و باید به صورت جمعی کشور را اداره کنیم.

رئيس ستاد جوانان حامي ائتلاف براي پيشرفت تصريح كرد: باید از تمامی امکانات و شرایط برای تبلیغ به نفع ائتلاف استفاده کنیم، چرا که اگر یک یا دو نفر در یک جهت واحد با یکدیگر هماهنگ باشند و تبلیغ کنند، قطعا آثار مثبت بیشتری از خود بجای می‌گذارد.

وی گفت : باید از فرصت‌ها برای تبلیغ در راستای اهدافی که به مصلحت جمهوری اسلامی ایران است، تلاش کنیم و اینکه تشکیل دولت آینده توسط اصولگرایان باشد این را اضافه کنم که اعلام كانديداي منتخب زودرس در حال حاضر به مصلحت نیست

گفتني است در پايان اين مراسم سيد عليرضا قدمگاهي به عنوان اولين مسوول ستاد جوانان حامي ائتلاف براي پيشرفت در استانها ، براي تصدي اين سمت در خراسان رضوي معرفي شد . /س

 

برچسب ها: چشم ، به ، انتخابات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.