فرماندار شهرستان دهلران گفت: 423 نفر در این شهرستان برای‏‎ ‎چهارمین دوره انتخابات شوراهای ‏اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند‎.‎


 به گزاشر باشگاه خبرنگاران  ايلام؛ بهزاد‎ ‎علیزاده با بیان این مطلب افزود: 91 نفر از‏‎ ‎این تعداد در چهار شهر ‏شهرستان دهلران ثبت نام کرده اند‎.
‎ وی افزود‎: ‎‏38‏‎ ‎نفر در شهر دهلران، 24 نفر در موسیان، 11 نفر در پهله و 18 نفر نیز در‏‎ ‎شهر میمه برای ‏انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام‎ ‎کرده اند‎.
‎ فرماندار دهلران ادامه داد: 9 نفر از افراد ثبت نام کننده برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ‏شهرهای دهلران زن هستند‎.
‎ علیزاده تاکید کرد: تعداد نامزدهای این انتخابات در مقایسه با دوره گذشته در شهرهای دهلران 12 درصد افزایش ‏یافته است‎.
‎ وی‎ ‎همچنین به شرکت 332 نفر در روستاهای بخش های مرکزی، موسیان و زرین آباد‏‎ ‎برای انتخابات شوراهای ‏اسلامی روستا اشاره و بیان کرد: در بخش مرکزی 80‏‎ ‎نفر، بخش موسیان 188 نفر و در بخش زرین آباد نیز 64 ‏نفر داوطلب شده اند‎.
‎ فرماندار دهلران یادآور شد: در روستاهای این شهرستان نیز 323 مرد و 9 زن برای انتخابات شوراهای اسلامی ‏ثبت نام کرده اند‎.
‎ علیزاده گفت: این تعداد در مقایسه با دوره گذشته 43 درصد افزایش یافته است‏‎.
‎ وی‎ ‎اضافه کرد: جوان ترین نامزد 25 سال و مسن ترین آنها دارای76 سال است که هر‏‎ ‎دو از بخش زرین آباد ‏داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شده اند‎.
‎ فرماندار دهلران اظهار کرد: 56 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دهلران مجرد و ‏مابقی متاهل هستند‎.
‎ علیزاده‎ ‎ادامه داد: 313 نفر در دوره سوم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای‏‎ ‎دهلران داوطلب شدند که این ‏تعداد در دوره چهارم با 35 درصد افزایش به 423‏‎ ‎نفر رسیده است‎.
‎ انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر روستا همزمان با انتخابات یازدهم ریاست جمهوری 24 خرداد ‏امسال برگزار می شود. /س
برچسب ها: انتخابات ، شوراها ، دهلران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.