مدیر فرودگاه خرم‎آباد از افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،اسفندیار کیانی افزود: از ابتدای برنامه اعلام شده تابستانی شرکت هواپیمایی ماهان، یک پرواز افزایشی توسط این شرکت به صورت رفت و برگشت در مسیر تهران - خرم‎آباد و بالعکس انجام می‎شود.

وی با بیان این‎که پرواز افزایشی در روزهای پنج‎شنبه هر هفته در ساعت هشت صبح از تهران به مقصد خرم‎آباد و در ساعت 10 از خرم‎آباد به تهران انجام خواهد شد، اظهار کرد: اولین پرواز افزایشی در روز پنج‎شنبه پنجم اردیبهشت‎ماه جاری صورت خواهد گرفت.

مدیر فرودگاه خرم‎آباد تصریح کرد: در حال حاضر پرواز روزهای یک‎شنبه، چهارشنبه و جمعه فرودگاه خرم‎آباد نیز در مسیر تهران - خرم‎آباد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‎شود.

کیانی افزود: پرواز روزهای دوشنبه و پنج‎شنبه توسط شرکت هواپیمایی ایران‎ایر و پرواز روز شنبه توسط هواپیمایی نفت انجام می‎شود.

وی با اشاره به این‎که در روزهای پنج‎شنبه هر هفته دو پرواز در اوایل صبح و انتهای روز انجام می‎گیرد، فرودگاه خرم‎آباد را یکی از برترین فرودگاه‎های کشور دانست و گفت: این فرودگاه مجهز به سیستم‎های کمک ناوبری پیشرفتهILS، NDB ، DVOR/DME و RVR هواشناسی و روشنایی باند است که با توجه به دیگر امکانات موجود، توانایی انجام پرواز در تمامی ساعات شبانه‎روز در این فرودگاه میسر است.

مدیر فرودگاه خرم‎آباد گفت: امیدواریم با افزایش دفاتر فروش بلیط هواپیما در شهر خرم‎آباد و ورود بخش خصوصی با تلاش و همت بیشتر شاهد افزایش پروازهای فرودگاه خرم‎آباد در راستای خدمت‎رسانی به مردم شریف و ولایت‎مدار استان باشیم.

کیانی اضافه کرد: دوام برقراری پروازها بستگی به استقبال شهروندان دارد و خوب است که متقاضیان سفرهای هوایی از قبل برنامه‎ریزی و نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند تا شرکت‎های هواپیمایی را در برقراری پروازها مصمم‎تر کنند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: پرواز ، لرستان ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.