معاون سياسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: گفتگو ویژه‌ای توسط دانشجویان در برنامه تلویزیونی منطقه آزاد درباره اعلام نظرات خود در خصوص انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

"سجاد مصطفي‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشست‌هاي انتخاباتي در دانشگاه‌ها اظهار داشت: نشستي با محوريت حساسيت‌هاي اجتماعي و سياسي در خصوص يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با حضور دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي برگزار خواهد شد.
 
وي افزود: دانشجويان اين دانشگاه براي اعلام نظرات خود در مورد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در برنامه تلويزيوني منطقه آزاد که هر‌ساله به اين مناسبت از صدا و سيما پخش مي‌شود، شرکت خواهند کرد.
 
معاون سياسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهيد بهشتي در مورد زمان و مکان اين نشست گفت: اين نشست فردا(سه‌شنبه) سوم ارديبهشت‌ از ساعت 11:30 الي 13:00 در مقابل مزار شهداي گمنام اين دانشگاه برپا مي‌شود.
 
مصطفي‌پور همچنين در خصوص مباحثي که در اين گفتگو به آن پرداخته خواهد شد، گفت: ويژگي‌هاي انتخابات سالم، منشور اخلاقي در تبليغات، مشکلات اقتصادي و رمزهاي شرکت کانديداها بدون آسيب در انتخابات، از جمله موضوعات قابل بحث در اين گفتگو خواهد بود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار