حساسیت کار گریم در مجموعه طولانی "بالهای خیس‌" بیشتر از اثار کوتاه یا سینمایی بود.

"مجید اسکندری‌" طراح گریم مجموعه "بالهای خیس‌" با اشاره به سبک طبیعت‌گرایی خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در حرفه گریم، همه باید پیرو سبک باشند، ولی "بالهای خیس‌" کاری رئال‌ است و من هم مثل همیشه از سبک طبیعت‌گرایی خود در این کار استفاده کردم.
وی افزود: در سریالهای بلند مثل "بالهای خیس‌" گریمور باید همیشه منتظر اتفاقاتی غیر منتظره باشد و کار به مراتب دشوارتر از یک فیلم سینمایی است.
"اسکندری‌" تصریح کرد: در "بالهای خیس‌" صورت یکی از هنرمندان بر اثر یک اتفاقی دچار ضرب‌دیدگی شد که در گریم سعی کردیم مخاطبان متوجه این اتفاق نشوند.
وی با اشاره به بازگران‌ تئاتری این سریال ابراز داشت: خوشبختانه در همه کارها برخورد بازیگران تئاتری بسیار منطقی است و باید بگویم زاویه دید آنها بسیار متفاوت از افراد به اصطلاح بازیگر است.
"اسکندری‌" با اشاره به لزوم خواندن سناریو‌ برای یک طراح گریم، اظهار داشت: باید یک طراح گریم همه سناریو‌ را بخواند تا با توجه به قصه و سکانس‌ها بتواند طرح کاری خود را بریزد.
وی با اشاره به تست نهایی گریم بازیگران، گفت: خوشبختانه در طراحی گریم "بالهای خیس‌" با مشکلی مواجه نشدم، فقط در مرحله پیش‌تولید دو نفر از بازیگران با وجود زدن تست نهایی، مجبور به کار در پروژه‌ای دیگر شدند و دو بازیگر دیگر جایگزین آنها شد.
"اسکندری‌" در خصوص نقش کارگردان در طراحی گریم یک اثر سینمایی و یا تلویزیونی، تصریح کرد: گاهی گریم یک اثر به سبک کاری و فکری ما برمی‌گردد و گاهی کارگردان می‌خواهد چهره کسی تغییر کند.
وی ادامه داد: همیشه به دوستان خود می‌گویم که حرف و سلیقه کارگردان سند است و در انتها او تصمیم می‌گیرد که گریمها‌ ‌بیشتر در چه مایه‌ای باشد.
"اسکندری‌" خاطر نشان کرد: خدا را شکر من در کار با "رنجبر"‌ و "بالهای خیس‌" با مشکلی مواجه نشدم و امیدوارم این مجموعه موردپسند‌ مخاطبان هم قرار گیرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار