نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با خبرنگاران اردبیل شعار انتخاباتی خود را نگاه به آینده عنوان کرد و گفت : من مثل بقیه وعده های دروغین نمی دهم و به گفته های خود عمل می کنم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / باهنر در سوال خبرنگاری مبنی بر مذاکرات با کشورهای اروپایی و غربی گفت : هدف ما لبخند به کشورهای اروپایی و غربی است و در مقابل آنها اخم نمی کنیم بلکه در صورت پایبند بودن آنها به اصول قانونی و رعایت حقوق مردم ایران با آنها مذاکره می کنیم .

وی در پاسخ به سوالی که اگر آقای لاریجانی به صحنه انتخابات بیاید شما کنار می کشید گفت : هر کس اهداف و برنامه های خاص خودش را دارد و آقای لاریجانی طی آخرین نشست خبری گفتند که نمی آیم و اگر هم بیاید من همچنان در صحنه خواهم ماند .

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : آقای رفسنجانی و خاتمی قصد دارند به صحنه انتخابات بیایند .

باهنر در پاسخ به سوالی مبنی بر نقطه ضعف های دولت احمدی نژاد گفت : آقای احمدی نژاد با دادن یارانه به مردم آنها را خانه نشین کرد و توانایی های اقتصادی و علمی اقشار مختلف مردم را تضعیف کرد .

وی گفت : در صورت رئیس جمهور شدن یارانه درمان و دارو را افزایش خواهم داد.

او گفت : آقای احمدی نژاد در کابینه خود از مدیران استان اردبیل کمتر استفاده کرده است و من در صورت انتخاب با توجه به ظرفیت بالا و توانمندی های مدیران استان اردبیل از این مدیران در کابینه خود بهره خواهم گرفت . /س

برچسب ها: اردبیل ، نشست ، خبری ، نائب ، رئیس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.