شهردار منطقه 10 از تخفیف 3 میلیارد و پانصد میلیون ریالی برای نوسازی بافت های فرسوده از ابتدای سال جاری خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح تجمیع‌ پلاک ها گفت: طرح تجمیع‌ یکی از مؤثر ترین روش ها در احیاء بافت های فرسوده است چرا که با تجمیع‌ پلاک ها در بافت های فرسوده، ضمن استاندارد و ایمن سازی بناها، بخشی از اراضی برای ایجاد فضای خدماتی مناسب آزاد شده و استاندارد سازی سرانه های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، رفاهی را در پی دارد و از این رو می تواند به ارتقای سطح کمی و کیفی شهروندان امیدوار بود.
وی در خصوص گرایش قابل توجه صاحبان املاک بافت های فرسوده در طرح تجمیع‌ پلاک افزود: به طوری که از ابتدای سال جار 40 درصد از کل پروانه های صادر به صورت تجمیع‌ پلاک ها بوده که در مقایسه با مدت سال گذشته 10درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص استمرار و‌جودی بافت های فرسوده را افزون بر تهدید جان شهروندان، موجب افزایش هزینه خدمات شهری و نیز کاهش سطح کمی و کیفی زندگی شهروندان ساکن در محدوده بافت فرسوده دانست ، تصریح کرد: بیش از 77 درصد معادل تعداد 35 پروانه ای که در منطقه صادر شده در محدوده بافت فرسوده است.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال تخفیف برای نوسازی بافت های فرسوده اعمال شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 3 برابری داشته است./ز 
برچسب ها: بافت ، افزایش ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار