اين روزها اکثر تيم هاي ليگ برتري به وجود يک ائتلاف اصفهاني در فوتبال کشورمان اعتقاد دارند و به تازگي باشگاه پرسپوليس به جمع اين تيم ها اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حرف و حديث هايي که ظرف چند روز گذشته حول و حوش باشگاه پرسپوليس به گوش رسيده از نظر مدير عامل اين باشگاه مشکلاتي است که از سوي رقيب اصفهاني شان در فينال جام حذفي به وجود آمده است.

طبق شنيده هاي ما از منابع رسمي رويانيان در نشست گذشته اش در جمع پيشکسوتان باشگاه با مطرح کردن مشکلاتي که طي روزهاي اخير براي وي، کادر فني و بازيکنان تيم به وجود آمده، اين اتفاقات را بي شباهت به مشکلاتي که براي استقلال به وجود آمده بود ندانست و اعتقاد داشت سپاهاني ها که نتوانستند با جنگ رواني ليگ برتر را از دست استقلالي ها بربايند مي خواهد با ايجاد حاشيه در پرسپوليس جام حذفي را بالاي سر ببرد.

رويانيان به پيشکسوتان باشگاه گفت که اين تيم سپاهاني نمي خواهد قبول کند که بعد از 3 سال بايد قهرماني را به تيم هاي ديگر بدهد و حالا او به عنوان مدير عامل باشگاه پرسپوليس قصد دارد پاسخ قاطعي به اين جوسازي بدهد. البته پيشکسوتان باشگاه به رويانيان تاکيد کردند که پيروزي در نبرد فينال بهترين پاسخ به اين حاشيه سازي هاست!/مح
برچسب ها: مدیر ، عالم ، حکاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار