رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از مناطق زلزله زده بر لزوم تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زدگان شهرستان دشتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح دوشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان بوشهر، به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی سفر کرد و از نزدیک با مردم این مناطق دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار بر لزوم تسریع در ساخت‌ واحدهای مسکونی زلزله زدگان تاکید کرد و اظهار داشت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم این مناطق دست به دست هم دهند تا شاهد سرعت‌بخشیدن به بازسازی این مناطق باشیم.

پورمحمدی همچنین با انتقاد از کیفیت چادرهایی که زلزله زدگان در آن سکونت دارند، اضافه کرد: باید این چادرها سریعا تعویض شوند و چادرهای باکیفیت‌تری در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

وی در ادامه به گلزار شهدای شهر شنبه رفت و با ادای احترام به شهدا و جانباختگان حادثه زمین لرزه این شهر، در بین مردم حادثه دیده حضور یافت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور را در این بازدید، بحرانی رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر و کرمی مدیرکل بازرسی استان بوشهر همراهی می‌کنند.

پیش از این نیز ساختمان اداره کل بازرسی استان بوشهر با حضور پورمحمدی افتتاح شده بود./ک

برچسب ها: چادر ، زلزله ، واحدها ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.