معاون اول رئيس‌جمهور با تاكيد برنقش فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب سرخ و هلال احمر در كمك به آسيب‌ديدگان و محرومان ، گفت: ايران از تبادل تجربيات و همكاري هلال احمر جمهوري اسلامي ايران با اين فدراسيون بين‌المللي استقبال مي‌كند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحيمي صبح امروز (دوشنبه) در ديدار "تاداترو كونوئه" رئيس فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب سرخ و هلال احمر با بيان اينكه هلال احمر اولين سازماني است كه در حوادث به ياري آسيب‌ديدگان مي‌شتابد، گفت: تجربيات اين سازمان در كمك به همنوعان در داخل و خارج از كشور بسيار ارزنده است.


معاون اول رئيس جمهور با تاكيد برنقش فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب سرخ و هلال احمر در كمك به آسيب‌ديدگان و محرومان ، گفت: ايران از تبادل تجربيات و همكاري هلال احمر جمهوري اسلامي ايران با اين فدراسيون بين‌المللي استقبال مي‌كند.

معاون اول رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: كمك به محرومين و آسيب‌ديدگان در فرهنگ اسلامي مورد تأكيد قرار گرفته، لذا مردم مسلمان ايران نيز در حوادث مختلف به صورت داوطلبانه به كمك جمعيت هلال احمر مي‌شتابند.

رئيس فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب سرخ و هلال احمر نيز در اين ديدار ضمن استقبال از همكاري با جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، گفت: تجربيات اين جمعيت در مديريت بحران ، كمك‌هاي ارائه شده آنها در حوادث داخل و خارج از ايران و همچين عضويت آن در اين فدراسيون بين‌المللي باعث افتخار است.

وي افزود: حضور جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران دركنار آوارگان و نيازمندان مختلف بين‌المللي از جمله در سومالي، پاكستان و افغانستان چشمگير و قابل تقدير است.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار