مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي به پيشرفت مناسب روند اخذ اسناد اشاره كرد و گفت:اسناد 363 هكتار از زمينهاي شهركها و نواحي صنعتي استان در سال 91 اخذ گرديد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد رضا باقري افزود: اين شركت باتشكيل كارگرو هي متشكل از امور حقوقي شركت و مشاوران ثبتي اقدام به پيگيري جدي جهت اخذ اسناد شهركها و نواحي صنعتي نموده است.

وی اقدامات اين كارگروه را مطلوب دانست و گفت:اين كارگروه با تشكيل جلسات مشترك با اداره ثبت و بانكها روند اخذ اسناد شهركها و نواحي صنعتي و حل مشكلات واحدهاي صنعتي را تسريع نموده است.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي خاطرنشان کرد:با اقدامات انجام شده اسناد تفكيكي شهركهاي صنعتي شيروان، بيدك و مانه و سملقان به مساحت بيش از 299 هكتار اخذ گرديد.

محمد رضا باقري افزود:همچنين اسناد ثبتي 2 شهرك صنعتي بيدك و فاروج و ناحيه صنعتي شهيد محمدزاده شهرستان گرمه به متراژ بيش از 63 هكتار تهيه شده است

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت:اين شركت علاوه بر تامين امكانات زيربنايي در شهركها و نواحي صنعتي،حمايت همه جانبه از واحدهاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان را وجهه عمل خود قرارداده است .

وي افزود:با آماده شدن اسناد شهركها و نواحي صنعتي مشكلات واحدهاي صنعتي براي ارائه اسناد به بانكها و اخذ تسهيلات بانكي حل مي شود .

محمدرضا باقري ادامه داد:ضمنا قراردادهاي مربوط به تخصيص زمين در شهركهاي صنعتي همرديف اسناد رسمي مي باشند و بانكها مي توانند اين اسناد را پذيرفته و تسهيلات اعتباري و حقوقي مربوط به اسناد رسمي را در خصوص اين قرارداد ها اعمال نمايند./س

برچسب ها: اخذ ، اسناد ، ثبتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.