نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در دیدار با کارکنان حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری، مهمترین رسالت این حوزه را به تصویر کشیدن ظرفیت ارزشمند انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام گفت: تمام تلاش انقلاب اسلامی این است که برای انسان سیر تکاملی ایجاد کند و در نهایت به بهشت رضوان برساند.
وی، ضمن انتقاد از عملکرد حوزه هنری در سراسر کشور خاطرنشان کرد: گوشه کوچکی از ظرفیت های عظیم انقلاب اسلامی از طریق صدا و سیما نشان داده می شود، در حالی که تمام زوایای این حرکت جهانی باید با هنرمندی تمام به رخ جهانیان کشیده شود و متولی این کار حوزه هنری است.
حجت الاسلام نکونام افزود: انتظار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از حوزه هنری این است که نمایش دهنده تمام زوایای انقلاب سرافرازمان در سطح کشور باشد.
مدیر شورای عالی حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری نیز، در این دیدار با اشاره به کم کاری متولیان امر در بحث سرودهای تولیدی در کشور گفت: متاسفانه نتوانسته ایم در این بحث به خوبی وارد میدان شویم و سرودهایی تولید کنیم که دل ها و فکرها را جذب کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری، انقلاب اسلامی را گمشده تمام آحاد بشر در گوشه و کنار جهان بیان کرد و افزود: مسئولان استان چهارمحال و بختیاری به رشد حوزه هنری توجه بیشتری داشته باشند و همه تلاش کنند تا حوزه هنری به جایگاه واقعی خود برسد و بتواند در این استان نقش آفرینی کند. /س
برچسب ها: رسالت ، هنر ، تصویر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.