نشست خبري پيش از بازي تيم هاي الريان و استقلال ظهر امروز در محل سازمان ليگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دیگو آگیرو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی استقلال و الریان قطر گفت: بازی با استقلال برای ما حکم فینال را دارد باید با پیروزی از این مدیران سخت خارج شویم استقلال بهترین تیمی بوده است که در گروه با آن بازی کردیم برای کسب سه امتیاز کار سخت داریم.

وی ادامه داد: پیروزی در مقابل استقلال ناممکن نیست در قطر مقابل آنها خوب بازی کردیم و امیدواریم که آنها را شکست دهیم ولی قبل از بازی نمی توان درباره این دیدار پیش بینی کرد.

آگیرو در مورد عدم حضور در دروازه الریان خاطرنشان کرد: دروازه بان تیم مان به دلیل عروسی اش به ایران نیامد چون این مراسم را نمی توانست به تعویق بیندازد و باید در این شرایط از دروازه بان دوم خود استفاده کنیم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیم الریان گفت: یونس 2 کارته است و نیمار نیز تنها مصدوم است.

قلعه نوعي:  افکار ناپاک به حاشيه ها دامن مي زند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: افکار ناپاک در فوتبال حاشیه‌ های پس از بازی را آغاز می‌کنند، در ايران پس از پايان بازي تازه حاشيه ها آغاز مي شود و اين مسائل به فوتبال ضربه مي زند.

وي افزود: با توجه به برگزاري ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا بازي هاي فرسايشي داريم و بازيکنان خسته وارد زمين مي شوند.

قلعه نوعی گفت: بازی‌های استقلال به صورت فرسایشی دنبال می‌شود و نفرات ما باغیرت کار می‌کنند. تمام تمرکزمان برای بازی آخر است که برداشت خوبی از مسابقات داشته باشیم.

وی ادامه داد: با پیروزی مقابل الریان 90 درصد به مرحله بعد صعود می‌کنیم. تمرکزمان باید برای  بازی‌های باقی مانده باشد. ابتدا سعی می‌کنیم که به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم.

قلعه نوعی در مورد دیدار با الهلال خاطرنشان کرد: بازیکنان در بازی با الهلال خسته شده بودند و غرور آنها را گرفته بود. در فوتبال ایران حاشیه‌ها پس از بازی آغاز می‌شود.

قلعه نوعی در مورد ناپاکی در فوتبال ایران گفت: در بازی لیورپول و چلسی سوارز آبشار می‌زند ولی پس از بازی، از حاشیه‌های ناپاک خبری نیست ولی در ایران هر بازیکن که اشتباهی می کند با حاشیه‌های غلط این مسائل را به ما نسبت مي دهند.

وی ادامه داد: افکار ناپاک باعث ناپاکی قلم‌ها می‌شود. متاسفانه در فوتبال ایران کسی قشنگی‌ های فوتبال را نمی‌بیند و فقط دنبال انگ چسباندن هستند./مح

برچسب ها: الریان ، کنفرانس ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار