رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: با حضور افراد متخصص و صاحب نظر می‌توان از فرصت‌سوزی شوراها جلوگیری کرد و شوراها بايد از نگاه سنتی به ساختاری تبدیل شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "پرویز سروری" با اشاره براهمیت جایگاه شوراها در حل وفصل مسایل شهری گفت : نگاه به شوراها باید تغییر کند، به گونه‌ای که تغییر رویکرد شوراها از نگاه سنتی به ساختاری تبدیل شود و باید باحضور افراد صاحب تخصص و صاحب نظر این نهاد مردمی از حوزه‌های تشریفاتی خارج  شده تا بتواند به عنوان اصلی‌ترین  بازوی قوی مدیریت شهری مسایل  را رصد و برای انها تصمیم سازی کند.

وی افزود: همواره چالش‌های ناشی از نگاه‌های سنتی سبب افزایش مطالبات، هدر رفت سرمایه‌های شهری می‌شود، که این امربا  رفتارهای سلقیه‌ای همراه شده و بازده و کارایی شوراها را کاهش می‌دهند که با توجه به پتانسیل قانونی و پشتیبانی و اعتماد مردمی نباید شوراها فرصت سوزی کنند.

 رییس ستاد خدمتگزاران با ابراز خرسندی از حضور فعال و گسترده اقشار مختلف در کاندیداتوری شوراهای شهر وشهرستان بيان كرد: افزایش تعداد اعضا و این استقبال نشان از تثبیت جایگاه شوراها دارد.
 
سروری ارایه لیست‌های کارشناسی شده را با توجه به سبد نیاز‌های شهری یکی از مولفه‌های آبادانی و پیشرفت برای خدمتگزاری حقیقی به شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: براین اساس پیش بینی می‌شود باحضور افراد متخصص و صاحب نظر می‌توان از فرصت سوزی شوراها جلو گیری کرد.

کاندیدای احتمالي دور چهارم انتخابات شورای شهر تهران هم چنین  از ارایه لیست نهایی این ستاد برای شورا‌های شهر و شهرستان  در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حضور افراد سرشناس و صاحب تخصص  در حوزه‌های  مختلف در لیست ارایه شده مشهود خواهد بود.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار