کشفیات مواد مخدر در فارس 40 درصد افزایش یافت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، رييس پليس فارس با بیان افزايش 40 درصدي كشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: طي يك‌ماه ابتداي امسال بيش از دو هزار و 500 كيلوگرم انواع مواد مخدر در فارس كشف شده است.

سيروس سجاديان بیان کرد: از كل مواد مخدر كشف شده، يك هزار و 200 كيلوگرم حشيش، يك هزار و 50 كيلوگرم ترياك، 132 كيلوگرم مرفين و يك كيلوگرم شيشه و ساير مواد مخدر صنعتي بوده است.

سجاديان در رابطه با اين ميزان مواد كشف شده، اعضاي هشت باند قاچاق موادمخدر نيز شناسايي و با دستگيري 53 نفر، اين باندها متلاشي شده‌ و از آنها 47 دستگاه خودرو سبك و هشت دستگاه خودرو سنگين كشف و توقيف شده است.

فرمانده انتظامي فارس با يادآوري اينكه مبدا مواد مخدر كشف شده سيستان و بلوچستان‌ و هرمزگان و مقصد آنها، فارس، آذربايجان غربي، خوزستان، اصفهان و تهران بوده است، گفت: اعضاي اين شبكه‌هاي مواد مخدر در شهرهاي شيراز، لار، جهرم و داراب شناسايي و دستگير شده‌اند.

وي يكي از اولويت‌هاي مهم پليس در سال جاري را شناسايي و دستگيري خرده‌ فروشان مواد مخدر در سطح فارس دانست و با تاكيد برتداوم اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي،‌ افزود: آغاز مرحله جديدي از اين طرح را طي روزهاي آینده شاهد خواهيم بود كه طي آن، با اراذل و اوباش، خرده‌فروشان مواد مخدر، بدحجابان و برهم ‌زنندگان نظم و امنيت جامعه، برخورد قاطع و قانوني خواهد شد./س

برچسب ها: کشفیات ، مواد ، مخدر ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.