رئيس کنفدراسيون تجارت ايتاليا با اشاره به بي ثباتي اقتصادي و فقر ميليوني شهروندان ايتاليايي، خواستار تشکيل فوري دولت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل ازپايگاه اينترنتي ايتاليايي" تي ام نيوز"، "کارلو سانگالي" رئيس کنفدراسيون تجارت ايتاليا بيان کرد که ميزان توليد ناخالص داخلي ايتاليا در سال 2013 ، 1/7 درصد و مصرف نيز دو مميز چهار دهم درصد کاهش خواهد يافت. شرکت هاي ايتاليايي دچار رکود هستند و اعتماد خانوارهاي ايتاليايي به کمترين ميزان تاريخي خود رسيده است.

سانگالي افزود: دولت جديد بايد سريع تشکيل شود تا به مشکلات کشور رسيدگي کند. بحران اقتصادي طولاني و دردآور بوده و در حال از بين بردن حياتي ترين بخش کشور است. در اولين اقدام بايد هر چه سريع تر ماليات بر شرکت ها،‌ خانوارها و کارگران را کاهش داد.

رئيس کنفدراسيون تجارت ايتاليا با اشاره به چشم انداز اقتصادي اين کشور در سال 2013 افزود: بررسي هاي انجام شده ما را به اين يقين رسانده است که سال 2013 سال سخت رکود اقتصادي و مشکلات مالي خواهد بود.شرکت ها با کاهش اعتبار و افزايش بي سابقه ماليات ها در حال سقوط هستند و اعتماد خانوارهاي ايتاليايي به کمترين ميزان تاريخي خود رسيده است. يازده ميليون خانوار ايتاليايي قادر به تامين نيازهاي زندگي و پرداخت هزينه هاي خود نيستند و چهار ميليون نفر از شهروندان ايتاليايي نيز در فقر مطلق بسر مي برند.

برچسب ها: اقتصادی ، ایتالیا ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار