نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای بار سوم در محل کار خود حاضر نشد و اعلام کرد که قصد بازگشت ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران داستان سرکار نگه داشتن فاطمه پوستین دوز نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز به یکی از جذاب ترین داستان های این فدراسیون تبدیل شده است.

پوستین دوز که از ابتدا نیز در هیچ رشته ورزشی فعالیت نکرده بود به دستور محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز به سمت نائب رئیسی انتخاب شد اما از آنجا که علاقه ای به ورزش ندارد بارها استعفای خود را تقدیم زارع پور کرده و حتی بر سرکار خود حاضر نشده است وی تاکنون دو بار به دلیل اینکه رئیس فدراسیون با استعفایش موافقت نکرده بود به کار برگردانده شد.

اما با شروع سال جدید برای بار چندم فدراسیون و محل کارش را ترک و اعلام کرد که دیگر نمی خواهد نائب رئیس باشد.

پوستین دوز علاقه ای به ورزش و ماندن در آن ندارد ولی اینکه علت اصرار رئیس فدراسیون برای نگه داشتن او در این سمت چیست ، جای تأمل دارد . آیا فرد دیگری در فدراسیون و از خانواده لیگ تنیس روی میز نیست که صلاحیت عهده داری این سمت را داشته باشد؟

خانم نائب رئیس در گفتگو با یکی از خبرگزاری های رسمی کشور گفته است که مشکلی با زارع پور ندارد و علت استعفایش بی علاقگی به ورزش است.

پوستین دوز از ابتدای سال 1392 در محل کار خود حاضر نشده است.

جای خالی این سمت در فدراسیون به راحتی محسوس است.

نکته جالب توجه این است که فدراسیون تنیس روی میز و سایت مربوط به آن در خصوص این موضوع هیچ اظهار نظری نکرده است و اینکه ایا قرار است استعفای پوستین دوز پذیرفته شود یا در خصوص جای خالی وی همچنان سکوت شود هنوز چیزی مشخص نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار