نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : انتخابات شورای اسلامی شهر ها کمتر از ریاست جمهوری نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در جمع شورای مرکزی ائمه جماعات اصفهان اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر ها را متذکر شد و اظهار داشت: ممکن است به خاطر همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی شهر ها، انتخابات شورا مورد غفلت قرار گیرد که این امر بسیار خطرناک است.

وی در خصوص متحد شدن گروه های اصولگرا در شوراها خاطر نشان کرد: بهتر است تمامی گروه های اصولگرای فعال در استان اختلاف نظر ها را کنار بگذارند و تحت عنوان جامعه اصولگرایان وارد انتخابات شوند که این امر احتمال پیروزی را چند برابر می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در ملاقات های متعددی که تقریبا با همه کاندیداهای ریاست جمهوری داشته ام بر لزوم اتفاق نظر بر یک یا نهایتا دو کاندیدا تأکید کرده ام که در غیر اینصورت ضربه بزرگی به اصولگرایان وارد می شود.

وی از روحانیون خواست تا همان گونه که تاکنون در همه امور مربوط به جمهوری اسلامی پیشتاز بوده اند در راستای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص ایجاد شور و هیجان سیاسی و اقتصادی جلودار باشند.

آیت الله طباطبایی اذعان داشت: در انتخابات پیش رو هوشیاری و بصیرت مردم باید بیش از انتخابات 88 باشد تا بتوان در مقابل فتنه ها و کج روی ها ایستادگی کرد که در این امر نقش روحانیون بسیار حساس و پر رنگ است/س

برچسب ها: اصفهان ، اهمیت ، انتخابات ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.