معاون رئیس‌جمهور در امور قانون اساسی گفت: حاميان دولت به عنوان يک سليقه سياسي حضور دارند و کانديداي خاص خود را به وقت معرفي مي‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا ميرتاج‌الديني در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آيا دولت کانديدايي معرفي مي‌کند يا خير گفت: من اين مسئله را قبلا اعلام کردم که دولت نمي‌تواند کانديدا معرفي کند زيرا مجري انتخابات است اما حاميان دولت به عنوان يک سليقه سياسي حضور دارند و تبعا کانديداي خاص خود را به وقت معرفي مي‌کنند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا رئيس‌جمهور بر روي فرد خاصي تاکيد دارد يا خير، گفت: رئيس‌جمهور هنوز نظر خاصي در اين مورد اعلام نکرده است و در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود نظر رئيس‌جمهور بر روي رحيم مشايي است براين نکته توجه کرد که آيا از جايي اين مطلب را شنيده‌ايد که رئيس جمهور چنين سخني را بيان کرده باشد.

ميرتاج‌الديني در پاسخ به اين سوال که چرا همايش ورزشگاه آزادي با وجود مخالفت‌هاي بسيار از سوي نمايندگان و عده‌اي از سران کشور باز هم برگزار شد و طبق پيش‌بيني پيش نرفت و تقريبا 40 هزار نفر بيشتر شرکت نکردند، گفت: آمار و ارقام شرکت کنندگان را بايد از حاضران بپرسيد اما اين مسئله را کلي بگويم بعد از اين دولت هر کاري بخواهد انجام دهد مي‌توانم بگويم که اين کارتبليغاتي است و امور دولت بايد در اين دو سه ماهه آخر تعطيل شود.

هم‌چنين در پاسخ به اين سوال که اين همايش جزيي از وظايف دولت نبود، گفت: برگزاري اين مراسم از وظايف دولت بود و همه ساله انجام مي‌شد اما امسال گسترده‌تر انجام شد و ملاحظه کردند که اين امر تبليغاتي و براي انتخابات نبود.

وي تاکيد کرد: من قصد ندارم اين امر را توجيح کنم شايد با اين هزينه مي‌شد کارهاي ديگري را نيز انجام داد اما شما اين مسئله را درنظر بگيريد که بعد از اين مسئله دولت هرکاري بخواهد انجام دهد بايد از رسانه‌ها و تحليلگران سياسي کسب اجازه کند که آيا اين کار را انجام بدهم يا خير؟آيا اين مسئله تبليغاتي است يا خير؟ به اين دليل که ماههاي آخر کار دولت است همه اين گونه نظر مي‌دهند.

 معاون امور اجرايي قانون اساسي رئيس‌جمهور گفت: در کابينه دولت وقتي مسائل را بررسي مي‌کنيم ما به اين موضوع توجه مي‌کنيم که شائبه‌هاي اين چنيني به وجود نيايد اما گاهي يک مسئله عادي را ديگران تحليل مي‌زنند و به طرف دلخواه خود مي‌برند و با اين حساب مثل اين که نبايد هيچ کاري انجام داد.

ميرتاج الديني در پاسخ به اين سوال که آيا به نظرشما اين مسئله يک هزينه اضافي بوده يا خير گفت: هر کاري بخواهيم انجام دهيم هزينه خاص خود را دارد.
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار