سعیدی کیا در نشست خبری در خصوص اجرا شدن طرح هدفمند کردن یارانه در دولت نهم و دهم بیان کرد: طرح هدفمند کردن یارانه بالاخره در کشور اجرا شد که در زمان اجرا دولت نتوانست با رعایت یک زمان بندی مناسب، سهم تولید کننده مردم را به درستی پرداخت کند که باعث بروز تورم در کشور شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، وزیر سابق مسکن و شهرسازی افزود: در ابتدا در کشور با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه کم شد اما به مرور زمان این فاصله زیاد و باعث تورم شد.

وی گفت: باید جایگزین مناسبی برای نقد پرداخت کردن یارانه ها در کشور پیدا و جایگزین نمائیم.

سعیدی کیا در خصوص مذاکره با آمریکا بیان کرد: هرکسی که مردم به او رأی بدهند و رئیس جمهور مردم شود، باید در خصوص مذاکره با آمریکا، مطیع رهبری باشد.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به این که تعطیل شدن خانه سینما کار درستی نبود اظهار کرد: اگر خانه سینما مشکلاتی داشت، باید این مشکلات توسط و به کمک هنرمندان رفع می شد نه این که سریع مکان های هنری و فرهنگی در کشور بسته شود.

عضو شورای عالی فنی کشور در خصوص افراد کلیدی کابینه که باید زود به مردم معرفی شوند افزود: کاندیدای ریاست جمهوری باید در انتخاب کابینه خود دقت فرمایند اما برای انتخاب رئیس بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و معاون اول باید دقت بیشتری به خرج دهیم.

سعیدی کیا افزود: هر کسی که رئیس جمهور شود باید هدف و تمام فکر خود را بر روی شناخت افراد کابینه خود قرار دهد تا در ادامه کار به مشکل برخورد نکند تا بعضی از وزیران دولت به مجلس فراخوانده نشود و مورد استیضاح قرار بگیرند.

وی در خصوص توجه بیشتر به جهاد کشاورزی گفت: باید روحیه جهادی را در کشور بالا ببریم و به جهاد کشاورزی توجه بیشتری شود. خود کفایی امروز ما در زمینه های گوشت، مرغ و لبنیات را مدیون فعالیت های جهاد کشاورزی هستیم./س

برچسب ها: اجرا ، هدفمندی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.