فرماندار اهر تسریع در عملیات اماکن روستایی نیمه تمام مناطق زلزله زده را ضروری برشمرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی، در جلسه مسئولین ستادهای معین بنیاد مسکن مستقر در شهرستان اهر گفت: مسئولین دست اندرکار باید تدابیری اتخاذ نمایند که با مشارکت مردم ساخت اماکن مسکونی نیمه تمام از سرعت ساخت قابل توجهی برخوردار شود.

وی، گفت: با هماهنگی های به عمل آمده ستادهای معین موظف شده که در صورتی که اهالی به طور داوطلبانه اقدام به ساخت اماکن خود نمایند کلیه تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات مناطق زلزله زده به خود اهالی داده شود تا این افراد با انگیزه بیشتر با نظارت بنیاد مسکن اقدام به ساخت و تکمیل اماکن مسکونی خود نمایند.

وی، از ستادهای معین مستقر در شهرستان اهر خواست که کلیه روستائیانی که پرونده ساخت اماکن روستایی آنها به ستادهای معین واگذار شده در اسرع وقت به انجام تعهدات خود اقدام نمایند.

رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان اهر خدمت به مردم خصوصاً در مناطق زلزله زده را بزرگترین افتخار نظام و انقلاب و از تأکیدات اصلی مقام عظمای ولایت برشمرد و افزود: همه ما موظفیم در تحقق این امر تلاش مضاعف نمائیم و تعلل دراین زمینه قطعاً از سوی هر اداره و نهادی بشدت پیگیری و برخورد لازم انجام می شود.

این مقام مسئول در خصوص شهر اهر نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده و برگزاری جلسات مکرر با ستاد معین استان تهران مستقر در شهرستان اهر مقرر شد این ستاد طبق روال سال گذشته کار آوار برداری اماکنی که بر اثر زلزله تخریب شده و عملیات نوسازی آنها در سالجاری آغاز می شود با همکاری شهرداری انجام دهد و براساس روال قبلی پروانه ساختمان صادر و با معرفی ستاد معین از تسهیلات بانکی ویژه زلزله بهره مند شوند.

این گزارش حاکی است: در مناطق زلزله زده شهرستان اهر در حوزه روستایی ستادهای معین استان زنجان، همدان، اردبیل کاربازسازی روستاهای این مناطق را به عهده گرفته اند و ستاد معین استان تهران نیز برای کمک به بازسازی شهر اهر در این شهرستان مستقر می باشد./س

برچسب ها: تسریع ، مناطق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.