رييس هيات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: در سال جاری توجه به سنين پايه و کشف استعدادهای اين رشته ورزشي در اولويت قرار دارد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مجید رفائي افشار اظهار کرد : امسال از سوی هیات توجه ویژه به رده سني پايه با هدف ارتقای سطح ورزش تنیس روی میز در بین نونهالان و نوجوانان فعال در این رشته در هر دو بخش بانوان و آقايان صورت می گیرد.

وي افزود: در سال 92 همچون سال گذشته كلاس هاي آموزشی ویژه مربيان و داوران برگزار می شود تا در این زمینه نیز به موفقیت دست یابیم.
رييس هيات تنیس روی میز استان با بیان اینکه این هيات يكي از فعال ترين هيات هاي خراسان رضوي است، عنوان کرد: روند فعالیت ها و کسب موفقیت های گوناگون با برگزاري هفتگي مسابقات در تمام طول سال ادامه می یابد.
وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان پینگ پنگ باز استان در رقابت های مختلف کشوری در سال 91، گفت: کسب مقام اول در رده نونهالان، مقام سوم در رده سنی نوجوانان و کسب مقام دوم از سوی جوانان استان از جمله این موفقیت ها می باشد.
رفائی افشار افزود: حضور دو داور، یک مربی و یک ورزشکار از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی نیز از دیگر دستاوردهای ورزش تنیس روی میز استان در سال گذشته است.
وی خواستار تعامل رسانه ها با این هیات و پوشش خبری موفقیت های پینگ پنگ بازان خراسان رضوی شد و ابراز امیدواری کرد در سال جاری رسانه های استان توجه کافی به این ورزش داشته باشند.
رفائي افشار درباره عمومي كردن هر چه بيشتر اين رشته ورزشي برای كشف استعدادها، گفت: در اين باره با اداره کل آموزش و پرورش و همچنين شهرداري مشهد رايزني هايي صورت گرفته است تا هیات در صورت توافق، مربيان مجرب خود را به منظور آموزش صحيح علاقه مندان در اختيار اين دو سازمان قرار دهد.
رييس هيات تنیس روی میز استان در ادامه تصريح كرد: در سال جديد مطابق با تقويم ورزشي فدراسيون تنیس روی میز و با تمام قدرت در مسابقات داخلي و خارجي شركت خواهیم کرد.
وی با اشاره به کمبود ميز و سالن مناسب این رشته ورزشی در استان، ابراز امیدواری کرد قول مسوولان در این زمینه عملی شود و زمینه موفقیت های بیشتر پینگ پنگ بازان خراسان رضوی در رقابت های مختلف فراهم گردد/س


برچسب ها: توجه ، ویژه ، هیات ، تنیس ، روی ، میز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.