"گرولد شواب" رييس اتحاديه كاركنان "وردي" امروز از فرودگاه فرانكفورت گزارش داده كه در اثر اعتصاب كاركنان شركت هواپيمايي "لوفتهانزا" تقريبا اكثر پروازها در آن فرودگاه لغو شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، وي در ادامه افزوده است "ترمينال فرودگاه تقريبا خالي و بدون جمعيت است. بسياري از مسافران از اعتصاب امروز اطلاع داشتند و برنامه ريزي هاي خود را به منظور پرواز با ساير خطوط هوايي انجام داده بودند."

اين دومين موج اعتصاب كاركنان اين شركت هوايي آلماني كه در اثر آن بيش از 33 هزار نفر از تكنسين ها و كاركنان بخش خدملت شركت هواپيمايي "لوفتهانزا" دست به اعتصاب زده اند.

اين اعتصاب بدليل اعتراض به شرايط بد كاري آنان انجام شده است. نخستين دور اعتصاب آنان در تاريخ 21 مارس گذشته بود كه در اثر آن بيش از 700 پرواز لغو شدند. 

كاركنان شركت هواپيمايي لوفتهانزا كه عضو اتحاديه "وردي" هستند خواستار تضمين ثبات شغلي خود و افزايش 5.2 درصدي حقوق شان شده اند.

مقامات لوفتهانزا اظهار داشته بودند كه براي كاركنان استخدامي بالاي 29 ماه افزايش 3 درصدي دستمزد را در نظر خواهند گرفت اما كاركنان آن شركت معتقدند كه در نهايت دستمزدي كمتر از ميزان وعده داده شده به آنان پرداخت شده است. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار